V&C Trade
Webwinkel gespecialiseerd in zonnepanelen en
accessoires voor gebruik recreatief gebruik op oa
camper, caravans, boten, vouwwagen, tuinhuizen
enz.

• harm van de wetering
    Geverifieerde klant van V&C Trade

Goed deskundig advies vooraf, en ook na aanschaf goede tips. Nu goed werkend zonnepaneel op mijn boot!

• E. Stoeckel

makkelijk en werkt

• Hoe beoordeel je V&C Trade?

• Patrick De Vos

Snelle service

• Marcel Waijers

Punctueel

Antwoord van V&C Trade

• Dennis Wijnstekers
    Geverifieerde klant van V&C Trade

Komt eigenlijk als beste uit de test, na wat onderzoek. Site is overzichtelijk en de produkten zijn of als set of afzonderlijk samen te stellen. Zelf heb ik gekozen voor een set die in de aktie stond. Alles is netjes binnen 2 dagen afegeleverd. En funktioneerd volgens verwachting.

• Danny Goyen

Snel en betrouwbaar.

• J.v.Impelen
    Geverifieerde klant van V&C Trade

Ben je op zoek naar service en kwaliteit dan is dit een goed adres. Gevraagd advies omdat ik zelf geen ervaring heb met elektra is perfect ingevuld door Vincent. Hiermee zijn onze camperwensen ( panelen, omvormer e.d.) perfect ingevuld en alles is op een strakke, nette manier geplaatst, gewoon TOP.

• stephan neumann
    Geverifieerde klant van V&C Trade

Goede levering en ondersteuning, chat niet een domme robot maar een (kundig) mens, zelfs 'savonds.

• Frits Hollander
    Geverifieerde klant van V&C Trade

Ik ben in het bezit van een caravan waar ik onafhankelijk overal kan staan waar slecht of helemaal geen stroomvoorziening aanwezig is. Zo ook b.v in mijn stalling om de accu en de koelkast voor het vertrek te laten koelen. Ik ben toen aan het zoeken gegaan wat er allemaal mogelijk is. Dan kom je diverse adviezen tegen die niet duidelijk zijn of begrijpen wat je wilt. Zo kwam ik op een gegeven moment de site tegen van V&C Trade. Deze site is zeer duidelijk. Om een juiste keuze te maken heb ik via mail contact gezocht voor een goed advies. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat deze zeer professioneel was waarna een juiste configuratie tot stand kwam. Nadat ik de bestelling had geplaatst kwam er een service op gang die zijn weerga niet kent in deze tijd. Hij kwam de configuratie persoonlijk brengen en is meegegaan naar mijn caravan om mij te voorzien van de nodige adviezen en heeft de installatie aangesloten als voorbeeld waarna ik deze zelf in mijn caravan kon aansluiten. Maar ook daarna werden vragen en adviezen snel en correct beantwoord. Waar vindt je in deze tijd nog deze service. Ik heb veel ervaring met bedrijven maar deze spant de kroon in service en kwaliteit. Als ik een cijfer zou kunnen geven wordt dit een 10+

• Jan van Vliet

Goede informatie