Vouerweg 19
6136AK Sittard

9,1

Guido Cals beoordeelde op 2019-07-20

Maandag besteld, woensdag in huis zoals beloofd op de website. Keurige bezorging.

Misha Bakker beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, netjes vetpakt

F van den Berg beoordeelde op 2019-05-15

Vrijdag besteld en maandag in huis heel fijn

Freddy GREGOIRE beoordeelde op 2019-04-16

de ventilator werkt prima

Jan beoordeelde op 2019-04-07

Hebben geen idee wie hun spullen gaan verzenden, kunnen daarom niets over leverdag of tijd zeggen. Kreeg de spullen op mijn factuuradres geleverd (niet op het leveradres)... Omdat het kleine spullen waren had dit uitstekend met PostNL geleverd kunnen worden waarvan ik een uitstekende track en trace gewend ben. Voor mij dé maat van leven van pakjes.
Lijkt erop dat dit een eenmans bedrijf is (als je belt wordt je meestal doorverbonden met een voicemail van een 06 nummer). De website is een verkoophuls die producten verkoopt van andere verkopers/groothandels. Toen ik ze uiteindelijk de spullen ontving op het verkeerder adres, was daar niets mis mee. Tip: gebruik verzenders die over een track en trace beschikken en welke een levertijd kunnen aangeven (komt steeds meer voor :-) )

Charles beoordeelde op 2019-04-04

Snelle verzending, prima verpakt. Kwaliteit.

P. van den Ekker beoordeelde op 2019-02-23

Afhandeling conform belofte.

Rutger Fortuin beoordeelde op 2019-01-16

Prima ervaring. Snelle levering en scherpe prijs. Ik had zelf het verkeerde artikel besteld en ook de retourprocedure verliep soepel en vlot.

Pieter van Dalfsen beoordeelde op 2019-01-09

snelle en correcte levering tegen uitstekende prijs

A U beoordeelde op 2019-01-09

Ok

Greg Vanhove beoordeelde op 2018-12-19

Snel bericht gekregen dat ik mijn huisnummer was vergeten ingeven. Ze stelden zelf een oplossing voor voor de moeilijk te leveren afmeting en dan nog een snelle levering ook.

Jan van Dooremolen beoordeelde op 2018-11-19

snelle en correcte levering.

Hennie Mollink beoordeelde op 2018-11-03

Sneller en beter kon niet.

Edwin Poldermans beoordeelde op 2018-10-08

Paste perfect

Moniek van der neut beoordeelde op 2018-10-02

Prima levering!

FRANS DE SCHRIJVER beoordeelde op 2018-09-15

Prima

John B beoordeelde op 2018-09-12

Snelle Levering; ventilator perfect schokbestendig verpakt.

Matthieu wiewel beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering en een scherpe prijs. Prima.

Marco Brinkman beoordeelde op 2018-07-26

Volgende dag in huis.