Gasthuisstraat 10
KvK 61986011

Guido en Yvonne van den Bogaert beoordeelde op 2019-07-26

I. Jelten beoordeelde op 2019-07-26

familie Van de Broek beoordeelde op 2019-07-23

Heel fijn en uitgebreid geholpen in de winkel in Zaltbommel.

Neeltje Verhaaren beoordeelde op 2019-07-21

Hans beoordeelde op 2019-07-08

Makkelijk besteld, snel in huis, fijn product. En ik werd heel goed geholpen aan de telefoon.

Debby beoordeelde op 2019-07-08

Fantastische service! De pakketbezorger had de doos met emmers betonstuc waarschijnlijk iets te hard neergezet zodat 1 emmer losgekomen was.
Meteen gebeld met Verbau en na een mailtje met 5 foto's van de doos (voor de verzekering), werd de dag erna een geheel nieuwe emmer geleverd.
Dit was een ongelooflijke service! We konden ons project met een gerust hart afwerken. De producten zijn fantastisch.
Een echte aanrader, niet twijfelen!
Mvg, Debby

Bob Gijsberts & Janneke Schuurman beoordeelde op 2019-07-02

Deskundig en heel vriendelijke mensen van Verbau. Levering precies zoals we hadden afgesproken. Ook na levering worden je vragen vriendelijk en snel beantwoord.

Hoi Bob en Janneke,
Bedankt voor jullie leuke bericht. Heel veel plezier in jullie nieuwe huis, mét mooi leemstuc op de plafonds :-)
Marieke & team VERBAU

Debby Hoeksma beoordeelde op 2019-06-25

Jeroen Spermon beoordeelde op 2019-06-24

Aardige mensen, zeer goede uitleg over hun product.

Hoi Jeroen,
Leuk je weer te zien. Succes en plezier met het maken van een toffe keukenvloer voor je opdrachtgever!

Joep Gubbels beoordeelde op 2019-06-24

familie Jansen beoordeelde op 2019-06-22

Uitgebreid advies, mooie materialwen, makkelijk te verwerken.

Hoi familie Jansen,
Veel succes en plezier bij het betonstuccen van jullie nieuwe badkamer!

Lorena Rijksen beoordeelde op 2019-06-15

Patrick Boonstra beoordeelde op 2019-06-13

Heel tevreden. Goed geholpen bij mijn keuze, veel vakkennis. Sealer werd kosteloos nageleverd. Top.

Hoi Patrick,
Bedankt voor je leuke bericht. Heel graag gedaan!
Groeten, Marieke

Véronique Schevenels beoordeelde op 2019-06-05

John van Wanrooij beoordeelde op 2019-06-03

Amber De Wilde beoordeelde op 2019-06-03

Daan van Dartel beoordeelde op 2019-06-01

Snelle levering, professional verpakt

Bedankt Daan!

Maarten Penders beoordeelde op 2019-06-01

Mooie producten en enthousiaste eigenaar. Heb de workshop gedaan en kan nu eindelijk mijn project gaan maken.
Via de website eenvoudig bestellen en binnen 2 dagen in huis!
Top!

Hoi Maarten,
Leuk om te lezen dat we jou ook enthousiast hebben kunnen maken :-) Bel ons vooral als je vragen krijgt bij het verwerken van VERBAU-betonstuc.
Hartelijke groet, ook namens Michiel

Vink beoordeelde op 2019-05-26

Zeer goede service.

Reactie van VERBAU-webshop:
Bedankt! We zijn benieuwd naar het resultaat van je eerste project. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt.

Sietse van Houten beoordeelde op 2019-05-24