VRwebwinkel
VR Webwinkel is een webshop die zich met name richt op accessoires die van pas komen bij het gebruik van Virtual Reality headsets. Wij hebben een ruim assortiment in onder andere: VR Hygienemaskers, VR Covers voor bijvoorbeeld HTC Vive, Gorillapods, middelen voor lensreiniging.

Lidmaatschap per 10-01-2019 stopgezet

Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Jurriën Petra
    Geverifieerde klant van VRwebwinkel

Snel verzonden, goed verpakt.

• Douwe Bergsma
    Geverifieerde klant van VRwebwinkel

Per abuis vroeg ik enige tijd na mijn bestelling naar de voortgang daarvan, terwijl op de website duidelijk was aangegeven dat deze vertraagd was i.v.m. verhuizing. De reactie op mijn bericht was zeer correct terwijl ik op mijn vergissing gewezen had kunnen worden.
    Afgezien van de verder uitstekende afhandeling van de bestelling stelde ik deze reactie zeer op prijs.
    D. Bergsma

Antwoord van VRwebwinkel

Beste Douwe, dank voor uw mooie beoordeling. Vergissen is menselijk en wij hebben service hoog in het vaandel. Blij dat u dat ook als zodanig heeft ervaren.

• Richard Saffrie
    Geverifieerde klant van VRwebwinkel

Snelle levering en van goede kwaliteit.

Antwoord van VRwebwinkel

Beste Richard, dank voor je mooie beoordeling en blij dat het artikel aan je verwachtingen voldoet!

• Juan Dominguez
    Geverifieerde klant van VRwebwinkel

Erg snelle levering, support is prima...

Antwoord van VRwebwinkel

Beste Juan, dank voor je mooie beoordeling en blij dat je tevreden met ons bent!

• Pieter
    Review voor VRwebwinkel

prima kwaliteit en snelle levering voor een mooie prijs

• Jan
    Review voor VRwebwinkel

VRwebwinkel is een professionele partij met kennis van de Virtual Reality wereld. Meerdere bestellingen gedaan en ook als het product niet naar wens is, is de service uitstekend.