VSDeal.com

VSDEAL.com is dé dagaanbieder die voorop staat met de leukste aanbiedingen.

Lidmaatschap per 01-02-2017 stopgezet

8,0

• Dreen
    Review voor VSDeal.com

Week geleden bestelling voor batterijen geplaatst. Moeten e-mailen omdat de bestelling nog stond op verwerken betaling terwijl deze al lang betaald was.
    Werd met excuses n.a.v het mailtje aangepast. Na een week weer gemaild waarom de zending nog niet verstuurd was. Weer excuses en zou worden verzonden.
    Gister pas ontvangen. Nooit enige track or tracé info ontvangen dan wel verzendbevestiging.
    Zal niet zo snel weer bestellen.

• R H
    Review voor VSDeal.com

Product besteld bij deze club maar gelijk gecanceld. Hiervan een bevestiging ontvangen en daarna niets meer vernomen. Na 20 dagen maar eens geïnformeerd hoe het ermee staat en of ik mijn geld terug en wanneer ontvang? Telefonisch zijn zij al weken niet bereikbaar dus via e-mail. zie onderstaande relaas.....

Op Di, 13 Dec at 8:35 PM , 02******g <info@0******g.nl> schreef:
    Beste VSDEALS,
    Hierbij wil ik een klacht doen m.b.t. het niet en te laat RETOUR BETALEN BINNEN DE WETTELIJKE TERMIJN van 14 dagen !
    De door mij betaalde goederen zijn dezelfde dag telefonisch geannuleerd en niet afgestuurd. IK VORDER HIERBIJ PER OMGAANDE MIJN BETAALDE € **.** RETOUR.
    ===================================================
    Het antwoord is als volgt de volgende dag van VSDEALS:
    Beste 02*****g,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend om te lezen dat u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen. Dat is zeker ook niet onze bedoeling.
    Ik heb uw bestelgegevens erbij gepakt en zie staan dat uw bestelling op 23 november is gecrediteerd op het moment van creditering stuurt ons systeem u ook een mail ter informatie dat uw bestelling is gecrediteerd en dat wij geen rekeninggegevens opslaan in verband met veiligheidsredenen en dat u deze gegevens door kan geven in uw VSDeal account of mocht u hier niet uitkomen ons een mail sturen zo dat wij het voor u in orde kunnen maken. Het is natuurlijk mogelijk dat deze mail ergens is blijven hangen. Onze excuses. Wat ik voor u ga doen is het aankoopbedrag laten uitbetalen.
    Binnen 10 werkdagen staat dit bedrag op uw rekening.
    Onze excuses voor het ongemak.
    R***ne M***p
    =====================
    Dus het is de klant zijn eigen schuld dan had ie maar een account aan moeten maken??? Dit slaat natuurlijk nergens op en ik mag nu dus nogmaals 10 DAGEN WACHTEN ? Webwinkelkeur ik geloof niet dat dit de bedoeling is.... Heb uiteraard terug gemaild dat ik dit niet accepteer maar tot op heden geen reactie. vandaar dat ik maar dan een slechte beoordeling moet geven. Ik exploiteer zelf 3 webwinkels en hoef dit bij mijn klanten niet te proberen sterker nog wij wachten geen 14 dagen en nemen actief contact met de klant op. Men houdt zich dus verre van aan de regels, zie ik aan de klachten op internet over dit bedrijf. Een account aanmaken als verplichting? Dat is echt niet meer van deze tijd.... Waarvan akte een zeer ontevreden ex klant. R. H.

• M. Mostert
    Review voor VSDeal.com

Heb besteld , maar nooit spullen ontvangen, zij zeggen pech, na 30 dagen kunnen wij u niet meer helpen, slechte service , ga er nooit meer bestellen

• Ed
    Review voor VSDeal.com

A4 papier bestel. Letter werd geleverd. 2x gemaild. Foto gestuurd, bevestiging van ontvangst RMA gekregen. Geen inhoudelijke reactie ontvangen. Klacht is niet afgehandeld.
    VSDeal stelt in een reactie op deze melding op 5 september te hebben gereageerd op mijn mail. Is mij echter niet bekend.
    Men heeft inmiddels het bedrag teruggestort. Daarmee is de klacht naar mijn tevredenheid afgehandeld.

Antwoord van VSDeal.com

Vervelend om te lezen dat u onze berichten niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij op 5 september antwoord op uw RMA hebben gestuurd. Ik zie dat uw aankoopbedrag naar u gecrediteerd is. Ik ga u onze antwoord van 5 september direct doorsturen.

• P. Heijboer
    Review voor VSDeal.com

In tegenstelling tot sommige beweringen over slechte service e.d. heb ik een zeer goede ervaring met deze webshop.
    Heb in mei een artikel besteld dat niet voldeed aan de verwachting m.b.t. de gebruiksaanwijzing van het artikel en werd keurig te woord gestaan door een medewerkster.
    Heb daarna een mail ontvangen met verzend informatie om het gratis te retourneren naar VSDeal.
    Vervolgens verzonden per Kiala en begrepen dat het pakket is zoekgeraakt desondanks heb ik netjes het betaalde bedrag in 1 dag betaald gekregen op mijn rekening.
    Dus kan niet anders zeggen prima service VSdeal en heb een groot vertrouwen in jullie.
    Een punt van verbetering moet zijn voor VSdeal, nooit geen zaken meer doen met Kiala.

• Radder
    Review voor VSDeal.com

Bestelling geplaatst. Na een aantal dagen een mail gestuurd om te vragen wanneer de bestelling komt. Geen antwoord op meerdere mails. Uiteindelijk 2x moeten bellen voordat ik de juiste info kreeg. Bestelling ondertussen ontvangen maar niet compleet. Waar ik de bestelling voor plaatste zat er niet bij. Ik vermoed dat het te groot was om te versturen. De mat waar het omgaat is nog wel in de verkoop.

• Gary lawrence
    Review voor VSDeal.com

Dit bedrijf komt zijn afspraken ten aan zien van garanties niet na !!

Ik heb een garage deur afstand bediening teruggestuurd ongeveer 2 maanden geleden en zij beloofde tot twee keer toe een nieuwe te sturen ! Nog steeds niet gebeurd !

Nep bedrijf !!

Gary Lawrence

• Anja
    Review voor VSDeal.com

Bestelling 2 weken geleden geplaatst. Krijg geen reactie meer na diverse mails over de levering. Had graag mijn geld terug maar dat zal wel moeilijk worden

• dennis
    Review voor VSDeal.com

heb op 03-04-2016 een Power Washer Waterspuit besteld na 2 keer geprobeerd te hebben contact te leggen met de klanten service heb ik maar geprobeerd om te bellen naar hun nummer maar dat word niet opgenomen
    ben erg terleurgesteld wel staat er bij mij bestelling voltooid nou er is dus helemaal niks voltooid want ik heb niks

• raymond
    Review voor VSDeal.com

heb een night vision opzetbril besteld en reeds betaald. de bril heb ik nooit ontvangen, oplichterij.

• Jeroen van Nierop
    Review voor VSDeal.com

Ik wacht al 1,5 maand op mijn bestelling. Ik heb 3 mails gestuurd, maar geen antwoord. Nu 3x gebeld en iedere keer wordt gezegd dat ik teruggebeld wordt. Mooi niet dus. Oh ja, er is al 2x gezegd door de klantenservice dat de bestelling onderweg was en eigenlijk afgeleverd had moeten zijn. Ik wacht nog steeds. Kortom waardeloos!

Jeroen, Eindhoven

• M van Leuken
    Review voor VSDeal.com

Onderstaande is inmiddels opgelost, naar dagen van Mail en bellen. Uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die het product zelf handmatig heeft verzonden.
    Echter blijft mijn beoordeling staan want zoals het gelopen is verdient ook namens de telefoniste van VSDeal geen schoonheidsprijs.

Apparaat gekocht bij VSDEAL op 25 maart en Ideal betaald, na een week een mail gestuurd waarom deze nog niet geleverd is.
    Krijg ik een mail terug, oooo ik zie nu dat u pakket morgen verzonden wordt.

Volgende dag Track en trace nummer gekregen, geen pakket geleverd, en bij DHL is het track en trace nummer niet bekend. Weer mail gestuurd, echter wordt op elke mail pas 24 uur later gereageerd, inmiddels dus ander halve week verder ( 3 mailtje = 3 dagen)
    Nu de vraag of ik vsdeal het track en trace nummer wil doorgeven? deze hebben jullie zelf gestuurd. Maakt overigs niet uit want ik heb geen goederen ontvangen, en tot heden nog steeds zending onbekend en geen spullen geleverd. Donderdag 7 april nog een mail gestuurd, niets meer gehoord, de beloofde 24 uur komen ze dus ook niet meer na. belachelijk slechte klantenservice.

Het lijkt erop dat ik geen spullen krijg en ook mij geld kwijt ben, service is waardeloos, communicatie is in deze digitale tijd veel te lang, oplossing draagt men niet aan!!!
    Voor ons is het niet anders dan de rechtelijke macht om een uitspraak te vragen, die zijn sneller mee dan VSDeal!

VOOR MIJ NOOIT GEEN VSDEAL MEER, U BENT GEWAARSCHUWD.

• Anoniem
    Review voor VSDeal.com

25-03-2016 bestelling geplaatst voor €80,80 en mijn bestelling zou VSdeal binnen 5 werkdagen opsturen, tot op heden heb ik helaas niks ontvangen! Meerdere malen gebeld helaas geen gehoor!! Ik ontving een mail (05-04-2016) van VSdeal dat mijn bestelling verzonden was via DHL en de zending was niet te volgen en gisteren gebeld met DHL en blijkt dat VSdeal helemaal geen pakket aangeboden heeft!! Meer dan 5 berichten gestuurd, helaas geen enkel reactie!!! Ik ontvang graag mijn geld terug op mijn rekening!

• Bert Visser

snelle aflevering

• kenneth

Niet goed geleverd 1ipv 2 produkten en met bellen en klachten kom je nergens

Beste Kenneth,
    Vervelend om te horen dat ons magazijn een fout heeft gemaakt bij het versturen van uw bestelling. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0172 - 820234? Wij lossen uw klacht namelijk graag op.
    Groet,

• Pietje B.
    Review voor VSDeal.com

Geen van de twee opgestuurde items werkte. Waardeloos.

Beste Pietje,
    U heeft bij ons slechts één artikel aangeschaft namelijk een USB aansteker. Heeft u deze eerst opgeladen alvorens deze te proberen? En heeft u al contact gezocht met onze klantenservice over het feit dat hij niet werkt? Dan sturen wij u namelijk zonder problemen een vervangend product toe.
    Groet,

• heiko de vries

• Jaap
    Review voor VSDeal.com

Lamp deed t eerst niet, maar met hulp van telefoniste opgelost

• Gerard Straatman
    Review voor VSDeal.com

Snelle levering maar vooral conform afspraak!

• lissie.b
    Review voor VSDeal.com

makkelijk besteld en snel in huis.