Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Valisa.nl is dé webwinkel met een zeer groot aanbod. Lage prijzen met persoonlijke service en advies. Beoordeeld met een 9+! Wastafelkranen, Keukenkranen, Douche-panelen, Douchekranen, Badkranen, Afvoer, Accessoires
9,1
Filter 489 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 310 met beschrijving

• Teunissen

Levering en product prima

• Simon
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Diurde lang voorsat ik mijn geld van retour terugkreeg. Maar uiteindelijk netjes afgehandeld.

• Hoe beoordeel je Valisa.nl - Design Sanitair Winkel?

• Lj Verdellen

Prima

• Joost de Bruin
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Het kwam op tijd (binnen een week ofzo), maar zonder iets van een email ofzo (ook niet in de spam ofzo). Lag gewoon plotseling in de carport. Wel netjes ingepakt. Ook compleet en het lijkt goede kwaliteit (ACE kokend water kraan).

• Marja Coertjens
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Service dhl was wat minder, ik was thuis en kreeg bericht dat ik het op service punt op moest halen maar verder was het top

• Lehel Molnar
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Poor communication.. i’ve sent an email 3days ago, still no response.

Antwoord van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Dear Lehel Molnar,

As discussed by telephone, we were unable to find any email. Fortunately, we were able to solve the problem with you.

• Hans
    Review voor Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Een dubbel gevoel bij deze webshop. Op maandag een kokend waterkraan met boiler (Unito Ace boil 3 in 1) besteld. Had over de levertijd heen gelezen en daarom later op de dag een mailtje gestuurd met een vraag daarover. Is nooit op gereageerd. Vervolgens gezien dat, indien voorradig en besteld voor 16.00 uur (was het geval), de volgende dag geleverd zou worden. Was niet het geval. Op woensdag wilde ik bellen met een vraag daarover. Klantenservice zou tussen 10.00 uur en 14.00 uur bereikbaar moeten zijn. Toen ik tussen deze tijden belde, een bandje met de mededeling dat de klantenservice door onderbezetting door ziekte niet telefonisch bereikbaar was (??) Vervolgens via WhatsApp een berichtje gestuurd. Ook hierop is nooit gereageerd. Tot mijn verbazing stond op woensdagmiddag DHL (terwijl volgens de website PostNL de bezorgdienst zou zijn) voor de deur met de bestelling. Dit zonder verdere mail dat de bestelling verzonden zou zijn en onderweg was en ook in de apps van PostNL of DHL werd geen melding gemaakt dat bestelling onderweg was. Ook daarna in de DHL app geen melding dat pakket afgeleverd is. Met de bestelling was verder (tot op heden) niets mis en zag er netjes uit en was keurig verpakt.

• Christel Reincke
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Ik heb de kraan aan laten sluiten, maar deze bleek niet goed te werken. De klantenservice was niet telefonisch bereikbaar en op mijn mail heb ik vooralsnog geen reactie ontvangen.

• Klazien Grevelink

goed product, goede prijs

• Mirjam Den Ouden

Snelle verzending

• Niko Hoogeveen

• Anja Smit
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

De enige winkel die een kraan verkocht met dubbele kranen , snel en keurig geleverd, binnen een paar dagen en dat was fijn want onze kraan was stuk en niet meer te maken !

• Frank
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

We hadden problemen met de led verlichting, zonder moeilijk doen opgelost 👍

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Mooi spul en snelle levering

• olivier van breugel
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Ik had in eerste instantie een lagere review gegeven. Want bij een eerdere bestelling een jaar of 3 geleden heb ik geprobeerd contact te zoeken over een defect product en nooit reactie gehad. Mijn laatste bestelling was prima en snel verzonden. Dus beetje gemixte gevoelens bij dit bedrijf.

• E-J. Venema
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Mooie producten en goed contact met (after)sales.

• Herman Ballij
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Prima service, houden zich aan de afspraak

• gerard de jong

graag over 3 maanden op sturen vriendelijke groet gerard

• Jackie Fornier
    Geverifieerde klant van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Ik heb een mail gestuurd over hoe te retourneren, maar nog geen reactie ontvangen! De kranen waren niet zoals verwacht, de kleur is niet zoals op de afbeelding

Antwoord van Valisa.nl - Design Sanitair Winkel

Beste Jackie Fornier,
    Wij hebben helaas geen mail van u mogen ontvangen. U had ook zelf u bestelling online retour melden in u account.
    Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen met een oplossing.

Klantenservice Valisa.nl

• ser verweij

Jammer dat onze levering
    niet volgens de slogang " voor 16.00 u besteld, morgrn in huis "