Van Vliet Service en Dienstverlening

Van Vliet Service en Dienstverlening

Specialist in Sanibroyeur, pompen en pompbesturing.

• Edward Cleemput
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Mooie prijzen en goede levering

• Floris Mathol
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Goede service. Producten werden snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Van Vliet Service en Dienstverlening?

• Willem Zwigtman
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

De dienstverlening en service is uitstekend en jullie hadden de beste prijs voor mijn bestelde product. Zeer tevreden en een volgende keer zal ik weer bij jullie bestellen.

• marie-hélène waelkens

no comment

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

marie-hélène waelkens, wij danken u voor de 4 sterren. Daar zijn we blij mee! Mvg Team sendpompen.nl

• rob

zeer snelle levering

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling en prettige woorden rob. Mvg Team sendpompen.nl

• Hans Köhler
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Onze Sani Broyeur was kapot. Na 10 jaar kreeg ik van diverse zijde het advies vervang hem. Ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen. Maar van Vliet is een vriendelijk vakman, haalde de Sani compact uit elkaar maakte hem schoon en hij deed het weer. Een behoorlijk besparing. Wij allemaal blij!!!!!!!!! Kortom 5 sterren verdient

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Beste Hans Köhler, hartelijk dank voor deze mooi onderbouwde 5 sterren. Wordt zeer gewaardeerd! Mvg Team sendpompen.nl

• Hans
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Prima prijs en vlot geleverd. Helaas sluit de dop niet goed waardoor het vat tijdens verzending vloeistof gelekt heeft en helaas de gebruiksaanwijzing op de het vat deels onleesbaar is geworden.

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Beste Hans, wat vervelend dat het vat is gaan lekken tijdens het transport. Ondanks onze goede verpakkingszorgen, kan dat voorkomen. Onze welgemeende excuses voor de lekkage. Wij zullen u de gebruiksaanwijzing alsnog per mail toesturen. In ieder geval heel erg bedankt voor de 4 sterren, dat waarderen wij zeer zeker! Mvg Team sendpompen.nl

• Elise Klein Wassink

Goede service en advies

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Dank voor de 4 sterren Elise Klein Wassink. Daar zijn we zeer blij mee! Mvg Team Sendpompen.nl

• H.J. Frings
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Levering duurde langer dan verwacht. Maar, goede service. Ik werd op een goede en prettige manier op de hoogte gehouden van de levering.

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Erg fijn om te lezen dat u ondanks dat het afleverproces wat vertraging had, toch aangeeft dat het allemaal op een prettige manier is verlopen. Bedankt voor deze woorden en beoordeling. Wij waarderen dat zeer. Mvg Team sendpompen.nl

• Ditte Jurriens
    Geverifieerde klant van Van Vliet Service en Dienstverlening

Duidelijke website en snelle levering

Antwoord van Van Vliet Service en Dienstverlening

Hartelijk dank voor de 5 sterren Ditte Jurriens. Daar worden we vrolijk van! Mvg Team sendpompen.nl