Tappersweg 14 - 34

9,0

Remco van Wijk beoordeelde op 2019-08-19

Reinout Bergsma beoordeelde op 2019-08-19

Rogier Muijen beoordeelde op 2019-08-19

Zeer goeie service, zelfde dag verzonden, goed verpakt.

R. Jacobs beoordeelde op 2019-08-19

Coil was goed te vinden, snel bestelt en ook snel gekregen (de volgende dag). Goed genoeg verpakt (brievenbuspost) dus ja, geen opmerkingen ..

Roger Hereijgers beoordeelde op 2019-08-19

Johnny Soerahi beoordeelde op 2019-08-18

Anja Hulters Kila beoordeelde op 2019-08-18

geen klachten snel in huis

Chris van der Wal beoordeelde op 2019-08-18

Helaas niet bezorgd dag na bestelling, die vond plaats ruim voor 22.00 uur. Voor de rest prima afhandeling.

KH beoordeelde op 2019-08-18

Order arrived under 24 hours and was well packaged. Couldn't be better

Tamara Cleef beoordeelde op 2019-08-18

Op vrijdags besteld, dinsdags pas geleverd. Maar dat was (alweer) Postnl..Spulletjes altijd netjes in orde en op tijd verzonden! Jammer dat PostNL er stééds trager op wordt....misschien toch een andere legerdienst ;-)

EELCO NIKS beoordeelde op 2019-08-18

Paul Neering beoordeelde op 2019-08-17

aart troost beoordeelde op 2019-08-17

L. Liu beoordeelde op 2019-08-17

Snel in huis en prima prijzen.

Lorenzo Hegberg beoordeelde op 2019-08-15

Uitstekende customer support

Sudess Koeber beoordeelde op 2019-08-15

carla boom beoordeelde op 2019-08-14

Rachel Kuppens beoordeelde op 2019-08-14

Vrijdagavond besteld zaterdagmiddag in huis, GEWELDIG! Ik ga hier zeker vaker bestellen (Fijn dat er ook gratis track en tracé bij zit)

Marcin Miziolek beoordeelde op 2019-08-14

Rick Hagelen beoordeelde op 2019-08-14

Super tevreden met dit product en goede ervaringen met de klantenservice en de winkel zelf!