Varsio
Varsio is dé prijsvechter op het gebied van soft- en hardware en entertainment. Met scherpe prijzen, directe leveringen en een Live Chat service voor al je vragen zetten wij een unieke ervaring in de markt.

Lidmaatschap ingetrokken

• Rico de Vos

Snel, makkelijk en goedkoop

• Edwin
    Review voor Varsio

k wil Varsio echt hartelijk bedanken voor de snelle reactie, Varsio maakt een mens heel blij met deze actie en ik zal dan ook vol lof vertellen aan een ieder die een office pakket nodig heeft dat zij bij Varsio moeten zijn.
    Voor een eerlijke behandeling en een goede service en messcherpe aanbiedingen. Waarom mijn reactie ?

Ik had een office pakket aangeschaft voor de aanbieding van 65,- twee dagen later was datzelfde pakket in de aanbieding maar nu voor 39,95 ik vond dat niet leuk uiteraard en schreef een keurige mail naar Varsio met de mededeling dat 25,- voor mij een week boodschappen is. Zij begrepen dat en de volgende dag werd er 25,- terug gestort op mijn rekening Kijk dat is nog eens klasse

• Rovers-Nieuwhof
    Review voor Varsio

Zeer tevreden, binnen een half uur na de bestelling de code ontvangen voor het officepakket en direct kunnen downloaden bij Microsoft.

• Kees Hoffman
    Review voor Varsio

prima website met duidelijke informatie en prijzen

• Rob
    Review voor Varsio

Als zelfstandig Apple systeembeheerder koop ik regelmatig Office licenties voor mijn klanten bij Varsio. Heldere website, betaalbaar en snelle levering. Heb twee keer een probleem gehad met een activatiecode, in beide gevallen werd dit binnen een uur via de mail opgelost. Prima service dus, ik zou Varsio absoluut bij anderen aanraden.

• Wolff
    Review voor Varsio

Office programma gekocht. Kwam door mijn eigen fout bij installatie niet uit, maar toch netjes opgelost.

• Wout
    Review voor Varsio

Het product besteld en via de mail binnen enkele minuten direct geleverd, super.

Helaas ging er iets fout. Dus dit via de mail gemeld. Ik kreeg snel contact met Rianne, die hetgeen fout gegaan was op een professionele, klantvriendelijke en zeer klantgerichte manier naar volle tevredenheid heeft opgelost. Rianne verdient daarom van mij een dikke pluim en de titel Medewerkster van de maand.

Rianne, nogmaals bedankt.

• Patty Lim
    Review voor Varsio

Goed en snel geregeld voor een hele goede prijs. Goede handleiding.

• Jan
    Review voor Varsio

‘t Is maar dat je het weet!

Varsio, een super intermediair met de laagste prijs voor A-merk producten en het werk direct … je hebt het nauwelijks in de gaten zo’n soepel verlopend aankoop- en installatieproces. Waar nodig direct/ online heldere instructies beschikbaar. Helemaal top!

• Annemie Koenders
    Review voor Varsio

Prima, ook de reactie van de infolijn was heel snel en duidelijk. Achteraf de usb-stick aanvragen ging ook prima. Ik heb alleen maar lof voor de afhandeling van de gang van zaken.

• M. van der Heijde
    Review voor Varsio

Office 2016 Professional Plus via de website van varsio besteld.
    Onmiddellijk programma gedownload en via duidelijke instructies geïnstalleerd.
    Office werd geactiveerd zonder problemen. Voor die prijs een geweldig programma.

• Gommaar

Goed en snel.

• Hennie Nagel
    Review voor Varsio

Zeer tevreden had zoals belooft binnen 1 minuut de bevestiging en codes op de mail en kon gaan installeren

• Ad Huisman
    Review voor Varsio

Makkelijk te bestellen, eenvoudig te installeren, code werkt perfect.
    En is goedkoop.
    Ik hoop dat dit alles zo blijft of nog beter wordt.

• Marieke
    Review voor Varsio

Heel tevreden. Ik vroeg me vooraf wel af hoe het mogelijk is dat Varsio het Microsoft-office pakket zo goedkoop kan aanbieden, maar de bestelling, levering en installatie zijn soepel en zeer vlot verlopen. Ik ben er erg blij mee, het werkte meteen perfect!

• Leon
    Review voor Varsio

snel en zonder problemen software besteld en geleverd gekregen..

• Simon Sikkes
    Review voor Varsio

Na nog maar net een slechte ervaring met de aanschaf van een computer te hebben gehad (op verkeerd adres afgeleverd en de onrechtmatige ontvanger is er mee vandoor gegaan) en dus zeer beducht voor aanschaf via het internet, op basis van de getoonde keurmerken en uitgevoerde controles daarop en de aantrekkelijke prijs, toch mij laten overhalen om op vrijdagavond de bestelling te doen.
    Prompt een licentiecode en een goede instructie hoe de installatie moest worden gedaan. Een paar uur later kon je met de programmatuur aan de slag.
    Echter het splashscreen liet een iets ander product zien dan gekocht: "Verdorie, er weer ingetuind?". Toch maar een mailtje naar de service afdeling gestuurd (op zondag). Wederom prompt antwoord en een aanwijzing hoe het probleem op te lossen. Handelingen uitgevoerd: probleem opgelost.
    Door deze ervaring, was ik graag bereid een positieve beoordeling van Varsio te geven.

Antwoord van Varsio

Hoi Simon,

Hartelijk dank! Je beoordeling wordt met trots uitgedragen! Mooie afsluiting van ons weekend. Veel plezier gewenst met het pakket en wellicht tot snel.

Vriendelijke groet,

Roy

Team Varsio

• Poeder
    Review voor Varsio

Super ervaring, vroeger werd altijd gezegd, goedkoop is duurkoop, dat gaat bij Varsio niet op. top, ik ben er heel blij mee. Ook nadat ik een probleem tegen kwam, hebben ze dat keurig voor mij opgelost, een aanrader.