Veiligreizen
Webwinkel reisartikelen

• Anja Leijten
    Review voor Veiligreizen

Heel tevreden met de service van Veiligreizen.com. Ik heb gisteren contact gehad met Tom van Veiligreizen en veel tips gehad over de type backpacks. Samen tot een goede keuze gekomen en vandaag al in huis. Top!

• Isabelle
    Review voor Veiligreizen

Ik ben erg tevreden. Mijn pakketje was kwijtgeraakt bij postnl, ik had toen een mail gestuurd waar ik direct antwoord op kreeg met een goede oplossing. Het pakketje is opnieuw toegestuurd en dit keer goed aangekomen!

• Hoe beoordeel je Veiligreizen?

• Leonard
    Review voor Veiligreizen

goede communicatie, diensten en aanbod!

• Wilbert
    Review voor Veiligreizen

Ik heb diverse leuke en nuttige producten voor onze vakantie besteld. Het was de volgende dag allemaal al in huis. Ook werd administratief alles vriendelijk en netjes afgehandeld. Echt een prima ervaring.

Antwoord van Veiligreizen

Hi Wilbert, wat fijn om te horen! Ik hoop dat u veel plezier van uw nieuwe producten heeft. Bedankt voor uw leuke recensie en tot snel op Veiligreizen.com.

^TomO klantenservice Veiligreizen

• Tim
    Review voor Veiligreizen

Ben heel erg tevreden, heb goede informatie gekregen voor de aanschaf van mijn backpack. Maandag besteld en was ook dinsdag in huis. Goede service voor een goede prijs. Nu alleen nog maar inpakken en wegwezen en als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn

• Karin
    Review voor Veiligreizen

Mooie site met een ruim assortiment.
    De omschrijving van de door mij bestelde producten vond ik erg duidelijk, en je heb genoeg keuze uit veel producten.
    Mijn pakketje was snel bezorgd en ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding!

• Jeanne Cremers
    Review voor Veiligreizen

2 keer iets besteld bij deze webshop en in beide gevallen was mijn bestelling snel geleverd. Als ik voor een volgende vakantie weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn! Zeer tevreden dus!

• Gerard Moonen
    Review voor Veiligreizen

De site is heel overzichtelijk en daarnaast was de levering prima verzorgt. De bestelling was er inderdaad binnen een dag, zoals ook wordt gezegd. Zelf heb ik geen ervaringen met nazorg/aftersales & garantie, dus daarom deel ik mijn ervaring puur op basis van de bestelling en de levering en deze waren perfect! Daarom 10 punten ;)