Vercate
Vercate is een Nederlands opgericht modemerk. Kwaliteit in combinatie met draagcomfort staat bij ons op nummer één. Ontdek de actuele Vercate collectie in de Officiële Online Store.
Herenkleding, Zakelijk & Casual, Overhemden
De zekerheden van https://vercate.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kwaliteit in combinatie met draagcomfort staat bij ons op nummer één.

Vercate is OEKO-TEX gecertificeerd. Elk onderdeel van onze overhemden is OEKO-TEX100 gecertificeerd. Wij willen alleen de beste stoffen die volgens strenge eisen zijn geproduceerd leveren aan onze klanten. Dus geen schadelijke stoffen en ook nog eens milieuvriendelijk.

Wat wij belangrijk vinden aan onze producten is duurzaamheid. Het is belangrijk dat onze producten niet alleen comfortabel zitten maar ook dat het overhemd een langere tijd meegaat. Een duurzaam geproduceerd overhemd, gecreëerd om onze bijdrage te leveren aan een betere wereld.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021