Vercate
Vercate is een Nederlands opgericht modemerk. Kwaliteit in combinatie met draagcomfort staat bij ons op nummer één. Ontdek de actuele Vercate collectie in de Officiële Online Store.

Lidmaatschap per 01-06-2022 stopgezet

• Michelle

Prachtige hemden

• Sander van der Ploeg
    Review voor Vercate

Top shirts! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Rob Duijndam
    Review voor Vercate

Eerste keer dat ik bij Vercate bestelde. Dan is het even afwachten hoe de pasvorm uitpakt. Hierin heel goede service ervaren. Naast dat de maattabel duidelijk staat vermeld op de website kreeg ik ook een bevestiging van mijn maat van de klantenservice. Erg vriendelijk en goed geholpen en goede communicatie. De levering was vlot en de maat en pasvorm van het bestelde overhemd zat per-fect! Super

• Matthijs Machielse
    Review voor Vercate

Heldere website en producten die me aanspreken. Levering was snel. Ik heb zelden zo’n fijne en mooie stof gezien, voor mij meer dan voor herhaling vatbaar.

• Danny van Haaren
    Review voor Vercate

Weer 2 mooie maar vooral ook heerlijk zittende linnen overhemden gekocht.

• Erwin Bosman
    Review voor Vercate

2 nieuwe overhemden besteld. De maat is altijd lastig inschatten, maar bleek perfect na de hulp op de site met goede pasvorm. Ik heb gewacht met deze review tot na de eerste 2 wasbeurten, maar ook daarna nog mooi en niet gekrompen.

• Mohamed El Margi

Uitstekend en snel

• Luuk Rensen
    Review voor Vercate

Ik lees best wat reviews over overhemden, zelf heb ik een t-shirt besteld waar ik dik tevreden over ben. Gemaakt van biologisch katoen, het shirt voelt luxe aan. Dikkere/zachte stof erg fijn

• Damian Oliveira
    Review voor Vercate

Goede online service gekregen betreft mijn maat. De kwaliteit is echt heel goed, veel beter dan van mijn andere overhemden. Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis.

• Kor Hoogerwerf
    Review voor Vercate

Het beste overhemd dat ik heb. Eigenlijk moet je gewoon een merk kiezen en die blijven kopen. Ik had dit eerder moeten weten. Dit is geweldig ook voor super slim types zoals ik.

• M. Cheret
    Review voor Vercate

Ik was opzoek naar een kwalitatief goed overhemd dat strijkvrij is en bovenal betaalbaar is. Via social media kwam ik Vercate tegen en hun concept sprak mij aan, dus ik heb een aantal verschillende overhemden besteld. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit. Het doet niet onder voor de gevestigde merken en ze zijn inderdaad strijkvrij! Ook na een dag gewerkt te hebben, ziet het overhemd er nog piekfijn uit. Ik ben zeer tevreden! Ik ga zeker opnieuw bestellen en ik kan de overhemden van Vercate van harte aanbevelen!

• Pieter
    Geverifieerde klant van Vercate

Mooie, goed zittende shirts, gemakkelijk te bestellen via de maattabel. Snelle levering en zeer netjes verpakt.

• Roderick
    Review voor Vercate

Ik zou deze winkel bij al mijn vrienden en kennissen aanraden

• Lemmers
    Geverifieerde klant van Vercate

Goede online service en prachtige producten!

• Rudolf Verhees
    Review voor Vercate

2 linen overhemden besteld dien goed aansluiten en lekker verkoelend aanvoelen met het warme weer.

• Dirk-Jan
    Review voor Vercate

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Dominique
    Review voor Vercate

Mooi assortiment, eerlijke prijs!

• Patrick Kraandorp
    Review voor Vercate

Snelle levering, mooie pasvorm. Tevreden.

• Shanna Bergen
    Review voor Vercate

Mooi linnen overhemd voor mijn vriend gekocht, hij is zeer tevreden

• Daniel Hulstkamp

Goed merk, duidelijke maattabel