Verhuisdozenstore.nl

Onze missie is om het verhuizen niet alleen leuker, maar vooral makkelijker te maken. We nemen de tijd om je te adviseren rondom het aanschaffen van de juiste spullen en stoppen pas wanneer jij zeker weet dat je met een brede glimlach door de verhuizing heen komt.

Vragen over de verhuizing of verhuisdozen? Onze klantenservice staat in de startblokken om al je vragen te beantwoorden en is gemakkelijk telefonisch te bereiken via 085-1301269. Stuur je liever een mailtje? Ook dat kan natuurlijk! Mail je bericht naar info@verhuisdozenstore.nl en je krijgt zo snel mogelijk reactie.
9,0
Filter 143 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Sylvia Bleecke
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snelle levering, alleen jammer dat er geen melding gedaan is wanneer de dozen bezorgd zouden worden.

• Elseline Brandt
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snel geleverd, alleen jammer dat je geen tijdvak kon aangeven in een dag.

• Anita Bolhoven
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snelle service: 's middags besteld en de volgende dag had ik ze al in huis! Een hele goede kwaliteit verhuisdozen!

• Yolande Santhagens
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Uitstekende Klantenservice, behulpzaam en vriendelijk, en volgende dag werd de bestelling thuis geleverd! Erg tevreden!

• Coen Flach
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Duidelijke website. Snelle levering met wat kleine vertraging door DPD.

• Lucas Stinis
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snel geleverd, keuze voor een tijdvak, stevige verhuisdozen!

• Mirjam Lier
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Zeer tevreden, op de dag binnen, die ik had op gegeven, Toppie.

• Edwin Rosenquist

snel geleverd

• Peter van den Berg
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

De bezorging was prima, maar de kwaliteit van de dozen is zeer matig. Er komen heel gemakkelijk scheuren in.

Antwoord van Verhuisdozenstore.nl

Dank voor uw reactie. Ik had dat niet gezien, anders had ik zeker die sterkere dozen genomen.

Vrg.,
    Peter van den Berg

• Steve
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

In de ochtend gebeld om verhuisdozen op te halen. In de middag lagen ze klaar en heb ze direct mee kunnen nemen. Uitstekend!

• Wim van der Spoel
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Levering als beloofd. Kwaliteit dozen (premium) dik in orde. Buitenste doos in verpakking wat beschadigd. Dat kan door de vervoerder komen. De verpakking (karton) omvatte niet de gehele bundel waardoor de beschadiging wel vrij gemakkelijk ontstaat.

Antwoord van Verhuisdozenstore.nl

Dank voor de positieve beoordeling en opmerking. Zo kunnen wij onze shop blijven ontwikkelen en onze klanten zo goed mogelijk bedienen. Het blijft karton en dit kan door de transport beschadigen. Wij proberen door kwalitatieve goede omverpakking dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar gaan hier nogmaals kritisch naar kijken. Veel succes met verhuizing!

Michael

• Wim Schaaij
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Super sterke dozen en snel geleverd voor een prima prijs. Verbeterpuntje is wat mij betreft de grote van de pakketten. Deze worden per 30 verpakt aangeleverd. Wanneer je deze dan drie trappen omhoog moet tillen is dat geen pretje. Afgezien daarvan: tip en top!

Antwoord van Verhuisdozenstore.nl

Goedenavond Wim, bedankt voor de positieve beoordeling. Het is inderdaad wat zwaar om 30 verhuisdozen te tillen, maar wij doen dit om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Succes met de verhuizing!

Tim

• Anoniem.
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Zending niet ontvangen (was volgens de post wel op mijn adres bezorgd). Snelle en adequate oplossing. Goede service.

• Dennis Klaassen
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Woensdag na 13.00 uur besteld dus ik verwachtte de dozen vrijdag. Het is nu zondag en nog geen dozen ontvangen. Wel is op track and trace te zien dat er twee maal een laadfout is gemaakt bij DPD. Dus waarschijnlijk is de veel te late levering niet te wijten aan verhuisdozenstore.nl maar vervelend is het wel als je het weekend gepland had om de dozen in te pakken.

Goedemiddag Dennis,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben de bestelling tijdig verstuurd, maar helaas is het blijven hangen bij de vervoerder DPD. Wij hebben dit zelf niet meer in de hand als het pakket is opgehaald door de vervoerder.

Morgenochtend zullen wij gelijk bellen naar DPD en vragen waarom het pakket is blijven hangen. Nogmaals onze excuses!

Ruud

• Brenda
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Super goede en vriendelijke klantenservice. Meneer was erg behulpzaam. Dozen netjes verstuurd en goed aangekomen. Helemaal tevreden een echte aanrader.

• Winnie Krijgsman
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Snelle levering, zeer goede kwaliteit dozen

• John
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Vandaag bestelt en gebracht op datum en tijd dat ik wilde

• J. Kiebert

Prima en snel

• Eric
    Geverifieerde klant van Verhuisdozenstore.nl

Nette levering, op tijd en efficiënte verpakking

• IML Felix

stevige makkelijk vouwbare dozen