Verlina
Verlina: de leukste online shop voor betaalbare dameskleding
Ben je opzoek naar de nieuwste en mooiste mode? Zoek dan niet langer want bij Verlina ben je altijd aan het juiste adres! Wij zijn een online webshop met een groot assortiment aan betaalbare damesmode. Zo hebben wij altijd een up-to-date collectie van feestjurken, winterjurken, zakelijke jurken, casual jurken, tops en jassen. Voor ieder wat wils dus!

Betaalbaar shoppen
Natuurlijk wil iedereen zo goedkoop mogelijk shoppen, dat begrijp wij heel goed! Daarom onderscheid Verlina zich van de andere webwinkels door enkel en alleen kwaliteit producten aan te bieden tegen de scherpste prijzen.

Lidmaatschap per 01-03-2020 stopgezet

9,0

• Petra Verheijen

Duurde 5 dagen voor ik het binnen had

• Jolanda Schutten
    Geverifieerde klant van Verlina

Snelle levering. En netjes bezorgt in een doos. Ben zeer tevreden

• Ruthsela Winklaar
    Geverifieerde klant van Verlina

Snel geleverd en heel mooi ingepakt

• Joyce Brouns
    Geverifieerde klant van Verlina

Heel tevreden, er was iets mis gegaan met mijn betaling, toch hielden ze de bestelling apart en kon ik achteraf nog betalen via een link. Dat werkte heel makkelijk, en toen had ik het de volgende dag al in huis!

• Julia
    Review voor Verlina

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie en ben heel tevreden met mijn jurken. Prima kwaliteit en levering was snel.

• Martha
    Review voor Verlina

Hele mooie jurken! Ik heb al meerdere keren een jurk gekocht en ben elke keer tevreden. Levertijd is meestal 1 dag, soms 2 dagen.