Videokopie.nl

Videokopie.nl

Videokopie.nl is de webshop waar u online uw bestellingen voor video, usb en smalfilm kunt doen.
Videokopie.nl kopieert uw videobanden naar DVD en USB, repareert videobanden en verzorgt dupliceren van smalfilms.
We sturen uw kostbare materiaal niet naar het buitenland zoals veel aanbieders maar we verzorgen alles in eigen studio.

Lidmaatschap per 27-12-2022 stopgezet

• C.Brouwer.
    Review voor Videokopie.nl

Vandaag de dvd's ontvangen, waarop de hele videoband was overgezet van de geboorte t/m anderhalf jaar oud van mijn kleinzoon. Ben bijzonder blij met het resultaat. Kon de videoband niet meer afspelen, maar nu via dvd weer genieten van deze periode. Zal zeker nog meer banden laten overzetten.
    C.Brouwer, Amsterdam

• Mark Verpoorte
    Review voor Videokopie.nl

Ben zeer tevreden over videokopie.
    Had nog een paar bandjes liggen van de kinderen die ik zelf al in geen 15 jaar meer had gezien. Deze op DVD laten zetten door videokopie.
    Wat is dat mooi om deze weer eens terug te zien.
    Ben zeer tevreden over de afhandeling en verwerking van videokopie.
    Er volgen zeker nog meer bandjes.

• H Schipperheijn
    Review voor Videokopie.nl

Zeer fijn contact en zeer snelle service. Heel erg blij met beelden die we in geen twintig jaar hadden gezien. Het is toch spannend om banden op te sturen en te hopen dat alles goed komt. Via mail kwam al snel de bevestiging dat de banden waren ontvangen. Ook bericht toetn alles overgezet was en weer teurg kwam. Echt Super!!! en binnen een week. TOP!!

• Rob Stienen
    Review voor Videokopie.nl

Bijzonder snelle service. Banden waren amper verstuurd of de DVD's lagen alweer in de bus.
    Erg tevreden ook met het resultaat ;-))

• David Stelma
    Review voor Videokopie.nl

Zeer tevreden. De communicatie was prettig en ik werd zelfs nog even gebeld met herinnering om de retourenvelop op tijd op de post te doen. Keurig hoesje om de DVD's. Top!

• H. Radstaake
    Review voor Videokopie.nl

Uitstekend! Op woensdag mijn videobanden opgestuurd, met de door Videokopie, geleverde envelop. op zaterdag daarna de Dvd's al terug.
    Goede communicatie via email.