VijverCompleet

VijverCompleet

Vijvercompleet is een online warenhuis op het gebied van vijvers.
Onze naam zegt het al. We zijn compleet op het gebied van vijverproducten. En compleet wil ook zeggen dat we onze producten graag vakkundig bij je installeren. We weten dus waar we over praten! Onze webshop telt inmiddels ruim 2.000 artikelen waaruit je een keuze kunt maken. Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuzes.
We geloven in een assortiment waar je je geen zorgen hoeft te maken over de kwaliteit. Wij helpen je graag persoonlijk met het maken van de juiste keuzes. Alles heeft zijn prijs. Ook die van onze producten. Wij willen onze producten betaalbaar aanbieden en willen dat je niet meer betaald dan nodig. Laat het ons weten als je een artikel elders goedkoper bent tegengekomen. We passen onze prijs graag aan als we dat kunnen.
9,1
5.100 klantbeoordelingen
Filter 5 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4 met beschrijving

• Wijnand
    Review voor VijverCompleet

Klantenservic zeer slecht word geen contact met je op genomen

• Haico
    Review voor VijverCompleet

Service. Iedereen kan pakketjes verzenden maar om ook service te verlenen moet je het goed en professioneel organiseren.

• Hoe beoordeel je VijverCompleet?

• Fritz
    Review voor VijverCompleet

Onlangs een defecte aan mijn vijverpomp gehad.
    Omdat de pomp nog onder garantie viel werd voor deze pomp binnen een aantal dagen kosteloos en zonder omhaal een vervangend exemplaar door Velda geleverd.

Het contact met VijverCompleet verliep zeer vlot en zonder problemen.

• Harry Freese
    Review voor VijverCompleet

Donderdag 19/7 besteld (na 15:00 uur), dus te leveren op zaterdag 21/7. Niets ontvangen.
    Maandag 23/7 meerdere keren gebeld, zou terug gebeld worden, niet gebeurd. Email gestuurd, geen reactie. Boze voicemail ingesproken. Telefonische reactie: product komt morgen binnen, wordt direct verstuurd en woensdag 25/7 geleverd. Woensdag 25/7 niets ontvangen. Donderdag 26/7 niets ontvangen. Boze emai gestuurd, niets ontvangen.