Villa Retteketet

Villa Retteketet

Ben je op zoek naar speelgoed wat niet zomaar overal te koop is? Wat duurzaam is geproduceerd? Wat tegen een stootje kan en wat er vrolijk uitziet? Villa Retteketet verkoopt speelgoed dat je niet zomaar overal in iedere winkel om de hoek vindt. Het speelgoed is met de grootste zorg geselecteerd en we vinden het belangrijk dat het produceren ervan ook een steentje bijdraagt aan onze planeet.

Lidmaatschap per 31-05-2021 stopgezet

Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Hanneke Van der Zanden
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Snelle levering, superleuk verpakt! Echt een aanrader!

Antwoord van Villa Retteketet

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Fijn dat je bestelling goed is aangekomen.

• Ciska Mensink

• Mascha Hazenbos
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Mooi speelgoed, inspirerend. Snel geleverd. Mooi ingepakt.

• Kroon

Snelle levering, netjes

• Jeanine Schobben
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Heel persoonlijke aandacht, gericht op vraag

• Monsieurs
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Snel vriendelijke en mooi ingepakt

• carine vanmechelen
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Zo mooi verpakt en snel geleverd hebben we nog nooit meegemaakt !En een met de hand geschreven attentie !!

Een dikke proficiat ! Doe zo voort

Met vriendelijke groeten

Carine

Antwoord van Villa Retteketet

Bedankt voor je ontzettend lieve reactie!! Daar word ik heel erg blij van. Groetjes Judith

• Regina Starkmann
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Snelle levering , duidelijke communicatie en met een persoonlijke tint.
    Heel leuke webwinkel!

Regina, wat een super lieve beoordeling!! Dank je wel daarvoor. Groetjes Judith

• Lola Paak
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Ik heb het product op vrijdag gekocht en het was binnen 24 uur binnen. Ik ben hier heel erg blij mee. :)

Antwoord van Villa Retteketet

Bedankt dat je je positieve ervaring hier wilde delen! Nogmaals veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

• Leny Mathijssen
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Voor de eerste keer iets besteld. Netjes en goed geleverd .

Antwoord van Villa Retteketet

Dank je wel Leny dat je je positieve ervaring hebt willen delen. Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

• w. van rheenen
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Snel in huis. Netjes en zorgvuldig verpakt.

Bedankt dat je een beoordeling hebt geplaatst! Groetjes Judith

• Tim
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Snelle levering. Nog even telefonisch contact gehad omdat er iets was veranderd in de samenstelling van de bestelling.

Antwoord van Villa Retteketet

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Tim! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben beleefd met de fhuttles. Groetjes Judith

• Anja de koning
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

De levering klopte, was er snel en was leuk verpakt.

Antwoord van Villa Retteketet

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het hele proces! Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

• Hoevenaars
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Super goede service en heel leuk ingepakt!

Dank je wel Marloes voor je mooie beoordeling en lieve reactie! Liefs Judith

• Nelleke Toenders
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Leuk pakpapier, makkelijk te scheuren voor een kleinkind.
    Kado op tijd bezorgd.

Antwoord van Villa Retteketet

Bedankt Nelleke, voor het delen van je positieve ervaring! Als ik geweten had dat het een kadootje was, had ik nog wat feestelijker ingepakt. Groetjes Judith

• Britt Gibney
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Super tevreden! Mooi ingepakt en snel verstuurd. Wij gaan zeker nog opnieuw bestellen!

Antwoord van Villa Retteketet

Hallo Britt, ik zie dat je je beoordeling hebt aangepast. Ik wil je hiervoor bedanken. Ik hoop je nog eens terug te zien in mijn winkeltje. Groetjes Judith

• de Wit
    Geverifieerde klant van Villa Retteketet

Leuk kadootje besteld, snelle levering en erg leuk verpakt. Tevreden!!

Antwoord van Villa Retteketet

Heel erg bedankt dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld! Ik zie je graag nog eens terug in mijn speelgoedwinkel. Groetjes Judith

• Corien Louise van Nieuw - Amerongen
    Review voor Villa Retteketet

Erg goede service, snelle handeling na contact, super leuk ingepakt. Was echt een cadeautje om te krijgen! Product is mooi!

• Angela Ruepert

Hele goede ervaring

Antwoord van Villa Retteketet

Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

• sandra
    Review voor Villa Retteketet

Al meerdere keren besteld bij Villa Retteketet. Mooie webshop met altijd wel iets leuks te vinden. Snelle levertijd! En altijd weer een feest om het binnen te krijgen want alleen al de manier waarop het is ingepakt is gewoon al een feest 🎉.
    Kortom zeer tevreden en daarom raad ik ook vele mensen deze webshop aan!

Antwoord van Villa Retteketet

Dank je wel Sandra voor deze hele mooie beoordeling! Alvast een hele fijne verjaardag voor de kleine grote meid. Maak er een gezellige van!

Liefs Judith