Vitafi
Vitafi.nl is de webshop waar je eenvoudig online proteïne dieetproducten kunt kopen en snel laten bezorgen. Met proteinedieet producten van alle grote fabrikanten uit heel Europa ben je zeker over wat je in huis haalt. We hebben alle producten zelf op voorraad en kopen alle nieuwe en nieuwste ontwikkelingen en innovatieve producten in. Koop je de proteïne dieetproducten voor jezelf dan bezorgen wij deze in een stevige neutrale verpakking. De verzending is al vanaf vijftig euro helemaal gratis en je kunt op een veilige manier betalen zoals je zelf het makkelijkst lijkt, met bijvoorbeeld iDeal. Ook achteraf betalen is mogelijk. Zie hieronder de verschillende pagina’s met meer informatie of neem contact met ons op als je nog vragen hebt. Plaats je een bestelling voor 17.00 uur dan heb je die de volgende werkdag in huis.
8,6

• Peter Restiau
    Geverifieerde klant van Vitafi

Uitstekende service en een snelle levering

• Stefanie Uytdenhouwen

Al 8 kg afgevallen super blij met dit product

• Hoe beoordeel je Vitafi?

• Elly de Vroome
    Geverifieerde klant van Vitafi

Keurige service en hoop op een goede werking.

• Roxanne Overgaauw
    Geverifieerde klant van Vitafi

Zeer service gericht en oplossingsgericht!

• Marilen Jansen

super

• Lieke
    Geverifieerde klant van Vitafi

Heel tevreden over dit product.

• Petra Deneer
    Geverifieerde klant van Vitafi

Snelle levering en geen honger. Smaakt goed. Alleen poeder wegen 2 maatschepjes zijn echt veel meer dan 40 gram.

• Herma Streefkerk
    Geverifieerde klant van Vitafi

Na weken is mijn bestelling nog niet binnen.. wordt niet op mijn mail gereageerd.

• Carla Koopmans

goede service