Vitafi
Vitafi.nl is de webshop waar je eenvoudig online proteïne dieetproducten kunt kopen en snel laten bezorgen. Met proteinedieet producten van alle grote fabrikanten uit heel Europa ben je zeker over wat je in huis haalt. We hebben alle producten zelf op voorraad en kopen alle nieuwe en nieuwste ontwikkelingen en innovatieve producten in. Koop je de proteïne dieetproducten voor jezelf dan bezorgen wij deze in een stevige neutrale verpakking. De verzending is al vanaf vijftig euro helemaal gratis en je kunt op een veilige manier betalen zoals je zelf het makkelijkst lijkt, met bijvoorbeeld iDeal. Ook achteraf betalen is mogelijk. Zie hieronder de verschillende pagina’s met meer informatie of neem contact met ons op als je nog vragen hebt. Plaats je een bestelling voor 17.00 uur dan heb je die de volgende werkdag in huis.
8,6
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 73 met beschrijving

• Tamara Reynaert
    Geverifieerde klant van Vitafi

Snelle levering en directe reactie bij een vraag via mail!👍🏼

• Els Van Impe

Snelle levering, supergoede producten

• Hoe beoordeel je Vitafi?

• Sherlli Simon

Heel vriendelijke

• Patricia Schaefer

• Heleen Henneman
    Geverifieerde klant van Vitafi

Ik gebruik al een tijdje de shakes van Vitafi, vind het een van de weinige shakes die echt lekker zijn en vult goed.

• Els Van Impe
    Geverifieerde klant van Vitafi

Supersnelle levering van mijn producten. Ik bestel zeker opnieuw in de toekomst.

• Serap Kurt
    Geverifieerde klant van Vitafi

Bestelling heb ik zoals is aangekondigd ontvangen, wat betreft product, super blij mee en geen enkel moment van twijfel gehad.
    Volgende Bestelling ga ik weer binnenkort plaatsen

• Lana -

Zeker de Fat Burner is een dikke aanrader!! Heel blij met de resultaten