Vivicta

Vivicta

Vivicta streeft ernaar om jouw interieur compleet maken met stijlvolle en luxe Art Work. Daarom bieden we een betaalbaar maar exclusief assortiment aan van kwalitatief en hoogwaardig Art Work.

Lidmaatschap per 07-03-2023 stopgezet

9,5

• Michael

Mooi en snel binnen

• Michael

Mooi en

• Patricia Stevens
    Review voor Vivicta

Stefano is erg behulpzaam en denkt super goed mee. Mooie en unieke schilderijen.

• Lilian Hellenbrand
    Geverifieerde klant van Vivicta

Komen afspraken na alles top geregeld

• Tom Kleijne
    Geverifieerde klant van Vivicta

Had een foto besteld maar wou hem toch groter. Dit was geen probleem en meteen geregeld. Stefano is zeer gegaan met zijn klanten. En wil het netjes regelen. Keurige service zoals je dat tegenwoordig weinig meer ziet.

• Michel

Vriendelijk

• Martijn Blijs
    Review voor Vivicta

Gewoon goed en goedkoper dan de rest

• Siham
    Review voor Vivicta

Mijn bestelling kwam binnen paar dagen aan. Was helaas licht beschadigd geraakt tijdens transport. Maar is direct opgelost en ben erg blij.

• Kelly

Super klantenservice!

• Michelle
    Review voor Vivicta

Mooi groot schilderij gekocht voor in de ontvangst ruimte. Al mijn gasten maken hier een opmerking over. Daar ben ik erg blij mee.

• Pascal
    Review voor Vivicta

Uitstekende service, kwaliteit en klantvriendelijk.

• Iris
    Review voor Vivicta

Super snelle reactie op mijn vragen & snelle levering. Degelijk ingepakt en heel blij met mijn nieuwe schilderij!

• Sebastian
    Review voor Vivicta

Ik zag de ad en dacht laat ik het maar eens proberen. Schilderij werd snel geleverd en ziet er erg goed uit. Mijn nieuwe huiskamer ziet er weer top uit, zeker aanrader👌

• Maurice
    Review voor Vivicta

Bestelling snel ontvangen. Erg tevreden over de kwaliteit.

• Angela
    Review voor Vivicta

Snel geleverd en erg mooi.

• Fred
    Review voor Vivicta

Goed advies gekregen en nu een mooi schilderij boven me bank. Top!

• Stef
    Review voor Vivicta

Ik was al een tijdje op zoek naar een kwalitatief plexiglas schilderij tot ik hoorde van Vivicta. Prijs/kwaliteit verhouding is geweldig! Levering was super snel en goed verpakt.