Liso Vliegengordijnen

Liso Vliegengordijnen

Een Vliegengordijn Kopen doet u bij Liso Vliegengordijnen - Sinds 1995 de specialist in verschillende soorten Vliegengordijnen, Hulzengordijnen, Aluminium Kettinggordijnen, PVC Draadgordijnen in heel veel verschillende kleuren en motieven. Liso ® Vliegengordijnen - Sinds 1995 bewezen de beste!
9,6
Filter 4969 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4968 met beschrijving

Taal

• mischa bolder

prima prijs kwaliteit verhouding

• JV
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Goed product en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Liso Vliegengordijnen?

• Hans Knobbe
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Alle onderdelelen passen goed zeer tevreden

• M van Hierden

Top zeer tevreden

• Erica Bol
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Zeer snel geleverd, en een mooi stevig gordijn.

• Aaldert Jan

Snelle en correcte levering

• Arthur Coolen
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Snelle levering, goede kwaliteit (dit is mijn derde, al moet ik daarbij zeggen na dat er een (na 15 jaar) echt af was door deurklemmingen en langzame verkleuring). Krijg nog wel vliegen binnen, maar minder (ze lopen af en toe om de staafjes heen denk ik) Maar top product, makkelijk in elkaar te zetten en lange levensduur voor het geld.

• Steffie Bijl

Snelle levering, keurig verpakt

• Anita
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Snel geleverd. Goed verpakt en beschrijving hoe in elkaar te zetten. Goede kwaliteit 👍

• Diana Schrijver

• elly van gennip

mooie kwaliteit

• Jeroen Nijenhof

toppers

• NteA
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

We hebben 2 vliegengordijnen besteld en zelf in elkaar gezet. Het is even werk maar er hangen nu twee hele mooie degelijke vliegen gordijnen! Heel erg blij mee!

• Gerard Leijten
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Mooi gordijn, snelle levering, prima service, bedankt

• Monique Vrijhof
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Mooi gordijn en leuk om zelf in elkaar te zetten bij mij zaten er helaas te weinig pijpjes bij maar na contact per email te hebben gehad de volgende dag al bij geleverd dus top service en raad dit product zeker aan voor andere

• Rita Huijerman
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Netjes ....en op tijd geleverd. Veel plezier van de vorige vliegergordijn gehad, vandaar opnieuw besteld

• vliegje
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Netjes verpakt en verzonden. Prima verder.

• Anita

Goede service, snelle reactie

• mari de heuvel
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Wij hebben in 2000 al een keer voor ons nieuwbouwhuis een vliegengordijn gekocht met grijze buisjes. Na 23 jaar zijn deze vies en op. Toen kochten wij een kattenstaart gordijn. Dat was geen succes. Nu hebben wij weer een vliegengordijn met transparante buisjes. Er komt nu voldoende licht binnen en de kwaliteit is uitstekend.

Wij kozen voor zelf maken want dat is veel goedkoper. Binnen 5 avonden was het gordijn klaar en zijn zeer tevreden. Over het bestellen en de aflevering zijn wij ook zeer tevreden.

• Hester
    Geverifieerde klant van Liso Vliegengordijnen

Prachtige vliegengordijnen van goede kwaliteit. Met de vorige 20 jaar gedaan en eigenlijk nog niet af. Ik wilde gewoon graag eens een andere kleur 🤗. Topprodukt!