Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl is een webshop met een groot assortiment vliegers en vlieger benodigdheden.
Wij staan voor kwaliteit, variatie in aanbod en een goede service.
Diverse soorten vliegers zoals matrasvliegers, deltavliegers, stuntvliegers
en kindervliegers worden tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden.
Ook hebben wij een groot assortiment in dierenvliegers waaronder vogel vliegers, Vis vliegers, Haai vliegers en een vlieger in de vorm van een bij.
Wij voeren onder andere de merken Rhombus, Didakites, HQ vliegers, Wepa, Cross Kites, Peter Lynn Kitesports, Premier kites, Wolkenst├╝rmer en ons eigen merk GigaKites.
Voor elke leeftijd hebben wij wel een geschikte vlieger. Makkelijke 1-lijns vliegers voor de kleintjes of grote 4-lijns matrasvliegers voor volwassenen.
Vliegers, Vlieger benodigdheden, Vliegend speelgoed
De zekerheden van https://www.vlieger-gigant.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Onder de naam Vlieger Gigant is er in Sint-Hubert een webshop voor vliegers gevestigd.
Sinds september 2011 is ondernemer Derek Verheijen, die zelf als hobby vliegert, deze webshop begonnen en sindsdien ontvangt hij bestellingen uit heel Nederland en België.

In die tijd is het assortiment van de Vlieger Gigant regelmatig uitgebreid. Zo kunt u in deze webshop terecht voor allerlei soorten kindervliegers voor jongens en meisjes, in allerlei maten en kleuren, met diverse leuke populaire afdrukken en in vele voor de kinderen aantrekkelijke vormen dieren, stripfiguren en bekende tekenfilmperson

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2011