Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl is een webshop met een groot assortiment vliegers en vlieger benodigdheden.
Wij staan voor kwaliteit, variatie in aanbod en een goede service.
Diverse soorten vliegers zoals matrasvliegers, deltavliegers, stuntvliegers
en kindervliegers worden tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden.
Ook hebben wij een groot assortiment in dierenvliegers waaronder vogel vliegers, Vis vliegers, Haai vliegers en een vlieger in de vorm van een bij.
Wij voeren onder andere de merken Rhombus, Didakites, HQ vliegers, Wepa, Cross Kites, Peter Lynn Kitesports, Premier kites, Wolkenst├╝rmer en ons eigen merk GigaKites.
Voor elke leeftijd hebben wij wel een geschikte vlieger. Makkelijke 1-lijns vliegers voor de kleintjes of grote 4-lijns matrasvliegers voor volwassenen.
Vliegers, Vlieger benodigdheden, Vliegend speelgoed
9,1
Filter 500 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 288 met beschrijving

• Monique Beekman
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Duidelijke website, bestel gemak is prima.

• Tessa Blonk

Goede service

• Hoe beoordeel je Vlieger-Gigant.nl?

• Noortje Posthuma
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Zeer goede service. Snelle antwoorden per Whatsapp en mail. Zeer tevreden over het totaal.

• Carlos Baillieu

Goed product

• Floor Berkhout
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Snelle levering, duidelijke website.

• Yvonne Perdijk
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Mooi product en super snelle service.

• Ronald de Jong

Ruime keuze, snelle levering

• Berny Tieland

Veel keuze, goeie service

• Gerbrand van Dieijen
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Veel keuze uit vliegers en benodigdheden. Snelle levering.

• Jan-Reint Vink
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Moest lang wachten op reactie op vertraagde bestelling en aangeboden alternatief blijkt niet te voldoen.
    Er blijkt echter een misverstand want had niet begrepen dat de originele bestelling alsnog zonder kosten wordt nagezonden. Kreeg hierover zojuist bericht. Wat mij betreft daarmee naar tevredenheid opgelost.

Antwoord van Vlieger-Gigant.nl

Hi Jan-Reint, jammer dat je dit zo ervaren hebt. Je hebt een artikel besteld met 2-3 weken levertijd. Toen we hebben opgemerkt dat we meer tijd nodig hebben om de bestelling op tijd te leveren hebben we je hierover geïnformeerd.
    Helaas hebben we kort daarna een verkeerde zending ontvangen en hebben we in overleg een kleinere haspel verzonden, zodat je toch vooruit kon. Zoals aangegeven zullen we je de bestelde grotere haspel nog nasturen zodra deze binnen is, de kleine haspel mag je dan houden. Het geeft ons een vervelend gevoel dat de geboden service niet wordt gewaardeerd...