Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl

Vlieger-Gigant.nl is een webshop met een groot assortiment vliegers en vlieger benodigdheden.
Wij staan voor kwaliteit, variatie in aanbod en een goede service.
Diverse soorten vliegers zoals matrasvliegers, deltavliegers, stuntvliegers
en kindervliegers worden tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden.
Ook hebben wij een groot assortiment in dierenvliegers waaronder vogel vliegers, Vis vliegers, Haai vliegers en een vlieger in de vorm van een bij.
Wij voeren onder andere de merken Rhombus, Didakites, HQ vliegers, Wepa, Cross Kites, Peter Lynn Kitesports, Premier kites, Wolkenst├╝rmer en ons eigen merk GigaKites.
Voor elke leeftijd hebben wij wel een geschikte vlieger. Makkelijke 1-lijns vliegers voor de kleintjes of grote 4-lijns matrasvliegers voor volwassenen.
Vliegers, Vlieger benodigdheden, Vliegend speelgoed
9,1
Filter 600 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 348 met beschrijving

• Anton Wegman
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Snelle levering en correcte afhandeling, bovendien een heel leuk assortiment.

• Sonja Pennings

Super service

• Hoe beoordeel je Vlieger-Gigant.nl?

• G Jansen
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Prima product, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

• Mirjam Janse
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Snelle levering. Helaas vertoonde 1 vlieger gebreken, maar dit werd na melding binnen no-time keurig opgelost. Kortom; echt een aanrader!

• Willem-jan Poelman
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Snelle levering en prachtige vlieger

• Ian Schenk
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis

• Gepke Ploegman
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Over de prijzen kan ik niet zoveel zeggen, omdat we de vlieger zochten die aan ons is doorgegeven, maar het proces zag er prima uit. Doordat de vlieger niet op voorraad was duurde het wat langer voordat hij geleverd kon worden. Het was op dat moment ook niet echt het vliegerseizoen. Nadat ik in een mailtje vragen gesteld had over de levering kreeg ik per omgaande duidelijk antwoord en is de vlieger geleverd. Dat verliep allemaal voorspoedig. Prima om hier je vlieger aan te schaffen.

• A. Hofman
    Geverifieerde klant van Vlieger-Gigant.nl

Goede prijs en een excellente service!

• Sascha Tapphorn

Ja sehr einwandfrei