VloerXL.nl

VloerXL.nl

Is VloerXL.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Thomas
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Geweldig geholpen door Gerrit. Aanrader!!

• Roy
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Zeer goede service. Gerrit is een echte vakman. Hij heeft bij ons de vloer geegaliseerd en de PVC vloer in een mooie visgraat gelegd. Vriendelijke en kundige man. Levert goed werk op.
    Zeker aan te bevelen.

• Hoe beoordeel je VloerXL.nl?

• Martin de Lange
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Een mooie visgraat pvc vloer laten leggen door VloerXL. Vakkundig gelegd en een hele vriendelijke legger.

• Angelo
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Top bedrijf en Gerrit superprofessioneel. Complimenten en nogmaals bedankt voor de geleverde pvc vloer. TOP!

• Marliek
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Goede service, prettige communicatie en leveren mooie producten af!

• Guus
    Review voor VloerXL.nl

De vloer is zeer deskundig gelegd, de leverancier werkt snel en oplossing gericht.

• Jan van Beek
    Geverifieerde klant van VloerXL.nl

Goed advies gehad en korte lijnen met zowel stoffeerder als verkoper. Ik kan VloerXL.nl van harte aanbevelen!

• pam van der Meij
    Review voor VloerXL.nl

Doordat de winkels gesloten waren, was het helaas niet mogelijk om in de winkel langs te gaan. Gerrit kwam bij ons thuis en had veel verschillende stalen meegenomen. Ik kreeg kundig advies. Deze week was het eindelijk zover. Ik ben super blij met mijn werk. Er is netjes en precies gewerkt. Ik ben enorm blij met het eindresultaat en ga hier veel plezier van hebben!

• Sebastiaan Endeman
    Review voor VloerXL.nl

Vanaf het eerste contact prettig geholpen met alles, van het uitzoeken van de pvc-vloer tot aan het leggen. De pvc-vloer keurig gelegd en volgens afspraak.

• Arnold
    Review voor VloerXL.nl

Correcte behandeling , goede service, perfect gelegd en dat alles voor een sterk concurrerende prijs. Een absolute aanrader!