Vloeren.nl B.V.

Vloeren.nl B.V.

Vloeren.nl is een online retailer in laminaat, PVC, visgraat en houten vloeren. Wij hebben het grootste assortiment vloeren uit eigen voorraad leverbaar. Alle vloeren worden binnen enkele dagen tegen de laagste prijsgarantie gratis bij je thuisbezorgd . Niet tevreden over de geleverde vloer? Geen probleem; bij Vloeren.nl heb je altijd 14 dagen bedenktijd.
8,9
  • Esmay
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Fijn bedrijf! Mooie vloeren en vriendelijk personeel.

• Johanne
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Fijn bedrijf! Snelle levering en snel antwoorden op al je vragen! Aanrader!

• Hoe beoordeel je Vloeren.nl B.V.?

• Willemijn
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Super tevreden over dit bedrijf. Het personeel legt alles erg duidelijk uit en de bestelling vind super snel plaats!

• Anne-lynn Koetsier
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Mega snelle service! Ik kreeg gratis stalen binnen 2 werkdagen binnen en toen heb ik de vloer besteld. de vloer kon ook de volgende werkdag worden geleverd!! Super

• Simone hessing
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Mijn ervaring met vloeren.nl is erg goed , mijn mailtjes werden snel beantwoord en de vloer kon snel geleverd worden

• Emma
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Zeer tevreden over mijn nieuwe vloer! Top kwaliteit en je werd goed geholpen

• Ik
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Eerst staaltjes aangevraagd, volgende dag binnen, toen belden ze op, wat we er van vonden. Direct besteld, volgende werkdag al binnen. Top service.

• Rick
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Super service! Snel en klant vriendelijke geholpen. Vloer besteld en super snelle levering!

• Marieke
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Pvc visgraat besteld. Volgende werkdag al binnen! Wat een top service.. ook volledige uitleg gehad van de klantenservice hadden alle tijd en geduld. Bedankt voor de goede service!

• A.
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Heel tevreden met onze nieuwe laminaatvloer van Vloeren.nl

Snel en correct geleverd

• Annemijn
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Tevreden over mijn geleverde visgraat vloer. Snel en correct geholpen door de klantenservice. Levering kon de volgende dag al! Kortom tevreden.

• Anoniem
    Review voor Vloeren.nl B.V.

Zeer tevreden, goede kwaliteit van vloeren en snelle levering!