Vodelca
Vodelca.nl - Voordeel op elektronica . Profiteer van een snelle levering en voordelige prijzen in een van onze webwinkels. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche bieden wij u kennis van zaken en een goede aftersales.
8,5
Filter 430 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 429 met beschrijving

• Michael
    Review voor Vodelca

Vodelca heeft het op dit moment helaas niet goed op orde, dit was een slechte review. Maand op bestelling moeten wachten, hebben netjes het geld binnen een dag terug gestort, ik wens vodelca het beste en geef ze 1 tip, communiceer duidelijk zorg dat je bereikbaar bent. Je staat 10-0 achter als bovenstaande niet gebeurd en of kan.

• Jose
    Geverifieerde klant van Vodelca

de prijzen zijn laag en was binnen een paar dagen geleverd zoals vermeld

• Hoe beoordeel je Vodelca?

• Mvdb
    Review voor Vodelca

Op 1 juni een wasmachine besteld die volgens jullie vanaf 15 juni leverbaar zou zijn. Inmiddels een 2e mail gestuurd omdat ik na 2 dagen geen reactie heb gehad(hoewel hier vrij duidelijk wordt aangegeven dat er binnen 24 uur op zou worden gereageerd). Zoals ik hier in bijna alle reacties kan lezen, hoef ik hier voorlopig ook niet al te veel van te verwachten en kan ik mijn wasjes de komende 5 weken ook nog bij iemand anders doen. Het zou mooi zijn als er wat meer en eerlijke feedback komt!

• Erik Leushuis
    Review voor Vodelca

Vaatwasser besteld. Levertijd zou 2-3 werkdagen zijn volgens site. Vervolgens na een week maar eens gebeld. Zou een levertijd hebben van twee weken. Na twee weken contact opgenomen met Vodelca. Bleek de vaatwasser helemaal niet meer leverbaar vanuit Bosch. Ook niet even een telefoontje of berichtje van Vodelca, je moet er zelf maar achteraan bellen. Kreeg een vervangend apparaat aangeboden, maar duurde wel een week langer om te leveren. Nu 5 weken verder en maar weer eens gebeld, want Vodelca weer geen berichtje via de mail of een belletje. Wat blijkt: weer geen levering deze week, terwijl dit wel is toegezegt. Verkeper heeft een goede training gehad, maar echt WAARDELOZE service.....terwijl het zo eenvoudig kan zijn om je klanten geautomatiseerd op de hoogte te houden van je levering. Ik ga echt NOOIT meer iet kopen bij deze webwinkel. Echt waardeloos hoe ze hier met klanten omgaan......

• JR
    Review voor Vodelca

- Bereikbaarheid (telefoon wordt gewoon niet opgenomen) - Fatsoen (niet in discussie gaan met je klant) - Taal (hoofdletters en punten gebruiken in communicatie. - Eerlijke levertijden communiceren Bovenstaande is ook al enige tijd bekend gekeken naar de diverse reviews en de opmerkingen vanuit wasmachine-voordeel.nl.

• H.
    Geverifieerde klant van Vodelca

Goed overzicht

• Jenny de Jong
    Review voor Vodelca

Bereikbaarheid is ruk! ik heb weken geleden een vaatwasser besteld, weet ik hoeveel mails erachteraan gestuurd, telefonisch niet bereikbaar, chat ook niet. Na dreiging dat ik wil annuleren mits niet binnen 1 week geleverd bleek dat ze dit zonder meer hadden gedaan zonder mij te berichten. Beloofd dat hij alsnog geleverd ging worden, maar wacht nog steeds ...

• Marc
    Review voor Vodelca

Zeer slechte service. Eerst laten ze me 2 maanden wachten op een combioven zonder iets te laten weten. Vervolgens gebeld, gemaild en gechat maar zeer moeizaam bereikbaar. Hang je 20 minuten aan de lijn en ben je eindelijk aan de beurt, wordt de verbinding verbroken. Uiteindelijk order gecanceld nadat ze weer loze beloftes hadden gedaan. Zou mijn geld binnen 5-10 werkdagen terugkrijgen. We zijn nu ruim 2,5 week verder. Hier koop ik dus nooit niks meer

• Kees Bazen
    Review voor Vodelca

Beste prijs die ik kon vinden en de service. Duurde even voordat we de vaatwasser kwam. Dat kwam doordat het bestelde model niet direct leverbaar was. In plaats daarvan kregen we de opvolger. Het nieuwste model vaatwasser voor de zelfde prijs :-)

Antwoord van Vodelca

dank u voor uw reactie, we doen ons best met de huidige schaarste iedereen te voorzien .

• Boris
    Review voor Vodelca

Jeetje, belofte na belofte worden verbroken bij deze webwinkel en allemaal corona's schuld. Bestelling gedaan op 14 maart met levertijd 1-2 weken, na 1 maand contact gehad en ook een plausibel verhaal dat het iets langer zou duren (wel gek dat de levertijd op de website nog steeds op 1-2 weken stond en dat ik niet even met een berichtje word geïnformeerd dat het wat langer duurt...) na twee maanden steeds wel contact gehad en aan het lijntje gehouden met dat volgende week geleverd zou worden.......afgelopen maandag waren ze dus eindelijk binnen na een kleine 3 maanden echter weer een fout waardoor niet genoeg was binnengekomen en weer niet geleverd zou kunnen worden. Wellicht heeft het te maken met de marktwerking en het ontstaande effect op de prijs want "het nieuwe model" is ineens 400 euro duurder, dus is het natuurlijk commercieel gezien voordeliger eerst de "hoogst" betalende klanten uit te leveren..... In een verhit gesprek met de beste helpdesk welke na enkele uren bereikbaar was, bleek wel degelijk een alternatief model beschikbaar te zijn die 50 euro goedkoper is dan de opvolger welke mij beloofd is en zou meteen geleverd kunnen worden.......echter moest dan wel ineens 350 euro bijbetaald worden.....volledig schandalig......je kan dus als bedrijf een alternatief leveren na 3 maanden wachten om enigszins de pijn van alles met de hand te wassen voor 7 personen een beetje te verlichten (je maakt als verkopende partij wel degelijk uit van de keten van deze industrie)......helaas moeten wij nog wachten tot 22 juni of een week later of een week later of een week later of een week later etc etc etc...... levertijd staat overigens nog steeds op 3-4 dagen op de website en helaas nooit een proactief belletje of bericht mogen ontvangen dat weer niet geleverd kan worden.