Vodelca

Vodelca.nl - Voordeel op elektronica . Profiteer van een snelle levering en voordelige prijzen in een van onze webwinkels. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche bieden wij u kennis van zaken en een goede aftersales.

Filter 353 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• C. van Adrichem
    Review voor Vodelca

de wasmachine was niet op voorraad. Het gevolg was dat ik 2 weken op de machine heb moeten wachten. Na verscheidene keren gebeld te hebben wilden ze me een Siemens geven, terwijl ik een Bosch had besteld. Op de gezegde datum kwam inderdaad de wasmachine. Echter had ik de dag van te voren geen melding ontvangen van het tijdstip.

• KJ de Man

Goedkoop is duurkoop...
    Levering van wasmachine wordt 2x uitgesteld. Na precies een maand (!) gaat ‘ie toch bezorgd worden. Alles voorbereid, komt over 20 min. Wordt toch iets later. Dan bericht: wordt niet geleverd.
    Klantenservice vindt het heel vervelend, maar: “Hij is onvindbaar...”
    Ze waarderen mijn geduld. Maar mijn geduld is op. Geannuleerd.
    Toch maar Coolblue?

Antwoord van Vodelca

Beste heer de Man, u heeft helemaal gelijk. We kregen nog diezelfde dag na uw annulering van PostNL te horen dat de wasmachine in een verkeerd depot was aangetroffen. Het heeft twee dagen geduurd alvorens wij hem weer terug hadden. Blijkbaar verkeerd gescand. Heel soms gebeurt dit en dan krijgen we het zelf niet meer opgelost. Wat het erger maakt is dat de levertijd langer was dan we doorgekregen hadden. Logistiek blijft voor ons de grootste uitdaging via onze partner en ook wij zijn bezig om zelf een bezorgdienst op te zetten om bestellingen meer zelf te kunnen leveren. Dit komt dan naar verwachting ten goede aan de kwaliteit. Nogmaals onze excuses , de wet van Murphy is helaas deze keer in werking geweest.
    met vriendelijke groet
    Paul - Vodelca | Wasmachinevoordeel.nl

• Hoe beoordeel je Vodelca?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Vodelca

Helpen je goed aan de telefoon. EN toen het bestelde niet op tijd leverbaar was werd er een beter alternatief geboden

• Schreuder

Zeer tevreden
    Machine was wat later binnen maar netjes op de hoogte gehouden via mail
    Qua levering alles netjes aangesloten en rommel netjes meegenomen
    Kortom 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

• Jeroen Braham
    Review voor Vodelca

Ik heb een wasmachine besteld bij een van de webshops van Vodelca. Ze waren beduidend voordeliger dan de concurrenten. De wasmachine was gelukkig op voorraad dus werd direct de dag daarna geleverd en aangesloten door zeer ervaren bezorgers van postnl. Ik belde daarna nog met Vodelca omdat ik een factuur nodig had voor een cashback. De medewerker Mark was zeer vriendelijk en binnen 5 minuten had ik hem al in de mailbox. Top werk Vodelca!

• Marcel Valke
    Geverifieerde klant van Vodelca

Goede communicatie, vriendelijk en komen afspraken na. Ik vul nooit beoordelingen in omdat ik dat vervelend vind dat te doen bij iedere aankoop via internet. Bij deze heb ik een uitzondering gemaakt.

• dhr van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van Vodelca

Goede site, gunstige prijs, accurate levering

• Sharon
    Review voor Vodelca

Ik ben zeer tevreden. De wasmachine die ik besteld had was niet op voorraad, na even nabellen over de levertijd is er geswitcht in de planning waardoor ik alsnog mijn machine binnen no time binnen had. Keurig op de hoogte gehouden per mail en sms. De installatie ging ook erg snel en prettig en de prijs was een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders. Goede nette service, echt een aanrader!

• Ewoud
    Review voor Vodelca

Via de chat en email snel en prettig contact. Wasmachine en droger besteld. Helaas liep de bezorging wat vertraging op, maar heeft Vodelca dit netjes opgelost. Door de bezorgers snel en netjes geïnstalleerd en oude apparatuur meegenomen. Top!

Antwoord van Vodelca

Beste Ewoud, bedankt voor de leuke review. Inderdaad vervelend dat de bezorging was vertraagd maar we zijn blij dat je toch tevreden bent

• van dijk
    Review voor Vodelca

okt 2017 een nieuwe bovenlader besteld. deze wirlpool had meerdere technische problemen.waardoor ik geen vertrouwen meer had. ik had nog wel garantie maar wat als de garantie afloopt.
    met vodelca gebeld en hun hebben t op een voortreffelijke manier opgelost.
    gisteren zijn de eigenaren zelf naar weert afgereist om een nieuwe boverlader te installeren en de defecte mee teruggenomen. met een kleine bijbetaling een gloednieuwe bosch ontvangen. de eerste wasjes in de nieuwe machine gewassen. is even wennen maar tot nu toe super tevreden.cen zeker de service die ze geleverd hebben. top. hoop dat ik nog vele wasjes kan draaien zonder problemen. Marc en collega bedankt voor de goeie servicevan dijk

Antwoord van Vodelca

Goedemiddag meneer en mevrouw van Dijk,

Bedankt voor deze leuke review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze manier van werken. We houden het graag persoonlijk en als we de mogelijkheid hebben om een levering/ruiling van een apparaat zelf te doen, dan vinden wij dit ook nog eens erg leuk om te doen.

Bedankt voor de gastvrijheid en heel veel plezier met uw nieuwe wasmachine. We gaan ervan uit dat deze vele jaren mee gaat. En zo niet, laat het gerust weten.
    Tot ziens!

Mark | Vodelca