Vodelca
Vodelca.nl - Voordeel op elektronica . Profiteer van een snelle levering en voordelige prijzen in een van onze webwinkels. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche bieden wij u kennis van zaken en een goede aftersales.

Filter 359 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Lizzy
    Review voor Vodelca

Aantrekkelijke prijzen! Goed product! Nette levering en aansluiting!

• Marco Wolfs
    Review voor Vodelca

Goed advies gekregen en snelle levering. Onze oude inductiekookplaat was heel lastig te verwijderen maar monteur ging pas weg toen alles netjes was gemonteerd en opgeruimd. Top service!

• Hoe beoordeel je Vodelca?

• Wim Janssen uit Eindhoven
    Review voor Vodelca

Goede service en prima prijs

• Johan Philippens
    Review voor Vodelca

Geweldige service. Hebben de koelkast netjes in de keuken aangesloten en ik ben er zeer tevreden mee. Incl. montage was Vodelca € 30,- goedkoper dan CoolBlue en Expert...

• Raymond Megens
    Geverifieerde klant van Vodelca

Aflevering zelf was uitstekend, medewerker neemt genoeg tijd voor je

• Maarten
    Review voor Vodelca

Op tijd leveren, houden aan afspraken

• C. van Adrichem
    Review voor Vodelca

de wasmachine was niet op voorraad. Het gevolg was dat ik 2 weken op de machine heb moeten wachten. Na verscheidene keren gebeld te hebben wilden ze me een Siemens geven, terwijl ik een Bosch had besteld. Op de gezegde datum kwam inderdaad de wasmachine. Echter had ik de dag van te voren geen melding ontvangen van het tijdstip.

• KJ de Man

Goedkoop is duurkoop...
    Levering van wasmachine wordt 2x uitgesteld. Na precies een maand (!) gaat ‘ie toch bezorgd worden. Alles voorbereid, komt over 20 min. Wordt toch iets later. Dan bericht: wordt niet geleverd.
    Klantenservice vindt het heel vervelend, maar: “Hij is onvindbaar...”
    Ze waarderen mijn geduld. Maar mijn geduld is op. Geannuleerd.
    Toch maar Coolblue?

Antwoord van Vodelca

Beste heer de Man, u heeft helemaal gelijk. We kregen nog diezelfde dag na uw annulering van PostNL te horen dat de wasmachine in een verkeerd depot was aangetroffen. Het heeft twee dagen geduurd alvorens wij hem weer terug hadden. Blijkbaar verkeerd gescand. Heel soms gebeurt dit en dan krijgen we het zelf niet meer opgelost. Wat het erger maakt is dat de levertijd langer was dan we doorgekregen hadden. Logistiek blijft voor ons de grootste uitdaging via onze partner en ook wij zijn bezig om zelf een bezorgdienst op te zetten om bestellingen meer zelf te kunnen leveren. Dit komt dan naar verwachting ten goede aan de kwaliteit. Nogmaals onze excuses , de wet van Murphy is helaas deze keer in werking geweest.
    met vriendelijke groet
    Paul - Vodelca | Wasmachinevoordeel.nl

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Vodelca

Helpen je goed aan de telefoon. EN toen het bestelde niet op tijd leverbaar was werd er een beter alternatief geboden

• Schreuder

Zeer tevreden
    Machine was wat later binnen maar netjes op de hoogte gehouden via mail
    Qua levering alles netjes aangesloten en rommel netjes meegenomen
    Kortom 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻