Vodelca
Vodelca.nl - Voordeel op elektronica . Profiteer van een snelle levering en voordelige prijzen in een van onze webwinkels. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche bieden wij u kennis van zaken en een goede aftersales.
9,1
Filter 371 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 370 met beschrijving

• Esther Vis
    Geverifieerde klant van Vodelca

Ondanks dat de postnl steken liet vallen tijdens de bezorging. Heeft medewerker Paul mij heel goed geholpen. Zeer tevreden hoe hij dit heeft opgelost. Bedankt!

Dank je wel Esther . Grtjes Paul

• AL
    Review voor Vodelca

AEG Wasdroger gekocht via de webshop. Ondanks de actie, was de aangegeven levertijd 3-5 werktijden. Na een week niks te horen hebben gekregen, hebben wij contact gezocht via de klantenservice. Nu blijk de levertijd 4 weken te zijn, met de afwachting wanneer het product daadwerkelijk binnenkomt

• Hoe beoordeel je Vodelca?

• Wouter de Leeuw
    Geverifieerde klant van Vodelca

Binnen 12 uur stond onze nieuwe droger op z'n plek (levertijd volgens de site was 1-3 dagen.) Niet alleen goedkoper, maar ook zeer snel! Voor herhaling vatbaar. Prima droger ook trouwens (Beko, de beste koop volgens consumentenbond 2019)

Dankje wel Wouter , veel plezier met de droger

• Roy
    Geverifieerde klant van Vodelca

Vandaag besteld morgen in huis (dat zeggen ze allemaal maar zij komen het na)

• Irene

De service was top!

• Marco
    Review voor Vodelca

Ik had rond de kerstdagen een bepaalde stofzuiger van Bosch besteld, welke niet meer leverbaar bleek. Vervolgens heb ik tegen dezelfde prijs de nieuwste versie hiervan gekregen. TOP SERVICE!

• Jordan

Beste prijs, snelle levering

dank je wel Jordan

• Esther
    Review voor Vodelca

Erg slecht telefonisch bereikbaar(ik heb niemand aan de telefoon kunnen krijgen ) Ze communiceren eigenlijk gewoon niet. Droger was niet leverbaar maar ik werd daarvan niet op de hoogte gebracht.

• Skander
    Review voor Vodelca

Beschreven levertijd op de site komt in mijn geval niet overeen met geleverde prestatie. Bij navraag was het antwoord dat levertijd afhankelijk was van leverancier van de bestelde droger. Medewerker van Vodelca kon echter niet vertellen waar de droger vandaan moest komen of wat de verwachte levertijd dan zou zijn. Droger op 29 december besteld is uiteindelijk pas 11 januari geleverd. Site vermelde 2-4 dagen levertijd. Vanuit Vodelca bleef het stil. Ikzelf heb meerdere malen contact moeten opnemen wat de status was of dat ik het pakket nog kon verwachten. Ik zal hier niet snel weer bestellen.

• T
    Review voor Vodelca

Bij bestelling wordt aangegeven dat de leverdatum 1-3 werkdagen, uiteindelijk is levertijd opgelopen tot een maand en is er nog steeds niet geleverd. Waardeloze service.