Voervoorvis.nl

Voervoorvis.nl

Via onze website kunt u al uw visvoer voordelig kopen. Wij hebben visvoer voor vrijwel alle vissen! Wij verkopen visvoer voor siervissen, visvoer voor koi en visvoer voor steur.
9,0
Filter 1740 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1010 met beschrijving

• Geen service eigenlijk
    Review voor Voervoorvis.nl

Tot nu toe ben ik tevreden over het vogelvoeder dat is geleverd. Levering is ook meestal snel. Alleen als er iets misgaat zijn ze niet thuis. Als er een probleem is met de betaling via iDeal en je het twee keer probeert, twee orders hebt , niet betaald, je wilt bellen en er wordt gewoon niet opgenomen. 5 pogingen .. op e-mail wordt niet gereageerd. Heel jammer.

• Jan
    Review voor Voervoorvis.nl

Voor de 2e keer 20 kg zonnebloem pitten besteld. De 1e keer was het goed, de 2e levering (ander land van herkomst) zit de zak ook vol met rommel (kaf).

• Hoe beoordeel je Voervoorvis.nl?

• J.Smit
    Review voor Voervoorvis.nl

Geen klantvriendelijke afhanderling van klacht.
    Bestelde zonnebloempitten kwamen in kapotte verpakking aan!
    Moesten de 20 kg zonnepitten volgens de klantenservice maar uit een kapotte verpakking scheppen.
    Ook veel rommel in tussen de pitten....
    Konden ook deze kapotte verpakking zo niet retour zenden.
    Veel rommel ook tussen de zonnepitten...
    Zeer ontevreden dus over de niet gekregen service van de firma OSWALT !!!!

• Sabine
    Review voor Voervoorvis.nl

Mijn pakketje is nog steeds niet verzonden ze zeggen sinds gister van wel. Ik vind jullie heel onprofessioneel. Dit slaat nergens op ik wacht eerst al veel te lang op mijn pakketje. Nu al meer dan 2 weken. Dit kan gebeuren dan wil ik hem een week geleden geannuleerd hebben dit zou geregeld worden op maandag en ik zou mijn geld terug krijgen nu is het inees na mijn berichtje van vrijdag, met de vraag waar mijn geld blijft wel verstuurd, terwijl ik dit niet in de track en trace terug zie. Nu moet ik het pakketje niet aannemen en dus nog langer wachten. Mocht dit echt zo zijn, want ik heb er geen vertrouwen meer in. Ze zeggen van alles, maar er gebeurd niks.

• P

Update op 13-12-2023 heb ik een reactie gekregen,
    En op 14-12-2023 heb ik de nabestelling ontvangen
    Nu heb ik 4 sterren gegegeven ipv 1 ster,
    (Onderstaande is bij deze afgehandeld)✅
    ........................................
    Bestelling is niet compleet en ik krijg géén reactie binnen 24 uur,
    Runderoren XL met vlees (25 stuks) - Hondensnack heb ik heb (2x) 25 stuks besteld en maar (1x) 25 gekregen.
    Voervoorvis/kip site is niet meer wat het geweest is (teleurstellend) ik hoop dat het door de drukte komt (zo niet) overweeg ik een ander webwinkel,
    Wat ik heel erg jammer vindt het was altijd snel/goed/makkelijk,
    Visvoer te bestellen in combi met snacks voor hond/kat (vroeger)

• Liane
    Review voor Voervoorvis.nl

Bestelling niet verzonden, geen reacties op mijn vele berichten wanneer de bestelling dan wel een keer verzonden gaat worden.

• Willem
    Review voor Voervoorvis.nl

Snel en compleet geleverd. De vissen, vogels en egels zijn dol op hun voer!

• quinto De goeij
    Review voor Voervoorvis.nl

Snel geleverd en niet duur

• R
    Review voor Voervoorvis.nl

snelle levering, goed verpakt en vogels zijn dol op het eten

• Harry
    Review voor Voervoorvis.nl

Vriendelijke communicatie, duidelijke productomschrijving en supersnelle levering!

• Dave
    Review voor Voervoorvis.nl

Top kwaliteit schildpadden voer !!

• Buitink

Goed geprijst snel geleverd

• Rob

Snelle levering, concurrerende prijzen, A+

• Adri Van Soeren
    Review voor Voervoorvis.nl

Snelle service, mooie prijzen, fijne website

• Ron
    Review voor Voervoorvis.nl

Al 2 maanden een geschil met Voervoorvis.nl (is ook Voervoorkip.nl), allemaal van Oswalt.B.V. Er is besteld en betaald maar niet geleverd. Uitvoerig bewijs dat de bestelling niet is bezorgd is door mij aangeleverd. Webwinkel kan ook niet aantonen dat de bestelling wel is bezorgd, maar toch geen geld terug. Deze Webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur. Daar het geschil neergelegd, maar ook dat heeft tot nu geen enkel resultaat. De Webwinkel gaat het lidmaatschap met Webwinkelkeur opzeggen. Wat een schandalige onderneming is dat. Vieze oplichters. Onderstaand de reactie van Webwinkelkeur:
    "Afgelopen week hebben we contact gehad over je geschil met Voervoorkip. De winkel blijft bij hun standpunt en wil je niet tegemoetkomen. Helaas moet ik dan ook concluderen dat de bemiddeling niet is gelukt. Wij kunnen je alleen nog verder helpen als je je geschil door wilt zetten naar de geschillencommissie, waarbij een onafhankelijke jurist de zaak behandeld. Let op dat daar €25 proceskosten aan verbonden zijn. Gezien de webwinkel het lidmaatschap bij ons ook stop wil zetten, bestaat de kans dat de webwinkel geen verweer levert. Je kan ook, buiten ons om, een incassobureau inschakelen, of je zaak voorleggen aan de rechter. De kans bestaat dat het proces dan langer duurt.
    Wat een oplichters. Nooit iets bij kopen.

Antwoord van Voervoorvis.nl

Beste Ron,

Ons uitmaken voor oplichters is niet netjes van u, dit zijn wij beslist niet. Uw bestelling is gewoon bij u (op de camping) afgeleverd, bij de receptie. Hier is tot tweemaal toe onderzoek en navraag gedaan door PostNL en de betreffende bezorger.

• w.h.de vries
    Review voor Voervoorvis.nl

Reactie op klacht splinters in kippenpoten voor hond wordt niet serieus genomen. Ondermaatse reactie van eigenaar, ga hier nooit meer iets bestellen. Gezondheid hond is ondergeschikt aan winstbejag . Slechte kwaliteit gedroogede kippenpoten.

• Neemt geen contact op
    Review voor Voervoorvis.nl

Leverancier neemt telefoon niet op alsook reageert niet op emails. Ook krijg je geen BTW factuur.

Antwoord van Voervoorvis.nl

Door drukte zijn wij telefonisch niet altijd goed bereikbaar, mails worden altijd binnen 24 uur beantwoord.

• Christof
    Review voor Voervoorvis.nl

Aftercare, gaat terugkomen op een product dat niet meer werkt, zou het navragen bij de producent, komt nu al weken niet terug op mijn mails, zijn nooit bereikbaar via telefoon en op whatsapp volgt geen reaktie. Als ik mail met een vraag via een ander email adres onmiddellijk antwoord. Wilt dus gewoon onder zijn garantie uitkomen. Dus zeker geen zaken mee doen.

• wim
    Review voor Voervoorvis.nl

2 weken geleden bestelling geplaatst, niet ontvangen door een misverstend aan hun kant. Na wat heen en weer gemaild te hebben is alles dankzij R. weer in orde gekomen. Onze dank aan R.

• Anouk
    Review voor Voervoorvis.nl

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Super goed verpakt. Gewoon top!