Vroem BV

Vroem BV

Vroem is dé specialist op het gebied van elektrische steps en accessoires in de Benelux.
8,6

• monika

super snel geleverd

• Nicholas
    Review voor Vroem BV

Mijn bestelling was onderweg beschadigd geraakt, waarvan ik VroemNL op de hoogte bracht en mijn bestelling, ondanks het ongemak, toch nog 2 dagen nadien had. Super vriendelijke mensen en fantastische service!

• Hoe beoordeel je Vroem BV?

• Niels
    Review voor Vroem BV

Zeer goede service, doen wat ze beloven.

• Michael
    Geverifieerde klant van Vroem BV

Klantenservice nul. Slechte kwaliteit. Eens mijn 2de spatbord stukging na een week. Ging uw medewerker het hier dan bij laten. Ongehoord en ongepast

• Jurgen

snelle bediening

• Erik
    Geverifieerde klant van Vroem BV

Prima shop voor accessoires en onderdelen voor mijn elektrische step. Snelle verzending, dat is voor mij het belangrijkste!

• Ilse
    Review voor Vroem BV

Tevreden over het product (band volrubber) en levering. Volgende dag in huis. Gewoon zoals het hoort.

• Soscha Siebum
    Review voor Vroem BV

Wij zijn super blij met onze nieuwe SOXS.co step. Makkelijk in gebruik en gewelige kwaliteit.

• Vivian
    Review voor Vroem BV

Erg tevreden, moest snel een nieuwe band hebben voor mijn m365. Had er haast bij want gebruik de step voor naar mijn werk. Had het de volgende dag in huis, product was ook netjes verpakt.

• Susan
    Review voor Vroem BV

Goede prijs-kwaliteit verhouding! De onderdelen werden supersnel geleverd en passen perfect.