Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Anne-Marie Hoeben beoordeelde op 2019-08-18

Ik ben heel tevreden. Ik kreeg duidelijke uitleg over welke portofoon er bij onze wensen en eisen pasten, zodat ik meteen over kon gaan tot bestellen. De bestelling werd snel, volgens afspraak, bezorgd.

Frans v.Maanen beoordeelde op 2019-08-18

Het bestelde netjes geleverd en zeker op tijd

Johan Kooijman beoordeelde op 2019-08-17

Snelle service

Thom van der Giessen beoordeelde op 2019-08-16

Helaas werd door een foutje van PostNL mijn bestelling welke ik geplaatst had op maandagochtend 8:00 uur "pas" woensdagmiddag bezorgt maar ik werd wel netjes door Walkietalkie.nl hiervan tijdig per mail op de hoogte gebracht. Voor de rest keurige bestel procedure en levering die zeker wel een Uitstekend verdient.

martin slenter beoordeelde op 2019-08-10

Bestelling werd geleverd conform de leveringsvoorwaarden op de site. Pakket was goed verpakt en correct aangeleverd.

Jelani Isaacs beoordeelde op 2019-08-09

Precies wat ik had gehoopt, betaalbare portos voor sportgebruik, binnen een paar dagen netjes bezorgd

Thimo Braker beoordeelde op 2019-08-06

Levering was goed optijd, het was goed ingepakt voor verzending en de reactietijd op vragen was ook uitstekend.

J.M. Middendorp beoordeelde op 2019-08-04

Mijn adapter voor het opladen van mijn walkie begaf het opgebeld en de volgende dag al een nieuwe.

Tjarco Tjarco Jilesen beoordeelde op 2019-07-29

Goede, duidelijke website.
Snelle en correcte levering

Jo Coenen beoordeelde op 2019-07-28

Moet alleen nog uit proberen

Vincent Tuls beoordeelde op 2019-07-27

Levering zoals beloofd op de website, op tijd en goed verpakt

Fred beoordeelde op 2019-07-23

Van te voren gebeld voor advies, prima advies gekregen. Verzending is zeer goed: snel, persoonlijk en goed verpakt. Prima winkel.

Dirk Ouwehand beoordeelde op 2019-07-21

Werd ook telefonisch goed en vakkundig geholpen en was snel geleverd.

Mark van Raaij beoordeelde op 2019-07-19

Perfect snel goed

Auke Klip beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Binnen 2 dgn in huis. Toppie.

R Douma beoordeelde op 2019-07-16

Porto besteld, netjes de volgende dag geleverd, zeer tevreden

Erik Bibo beoordeelde op 2019-07-16

ik had bij de levering een oplader die niet werkte. Na telefonisch contact en het opsturen van een foto waarop duidelijk was dat het lampje niet brandde, kreeg ik een dag later al een nieuwe opgestuurd. De kapotte hoef ik niet terug te sturen, maar kan ik inleveren bij de dump. Een snelle en goede actie van het bedrijf.

johan boers beoordeelde op 2019-07-12

Product netjes ontvangen, zeer klantvriendelijk aan de telefoon.

Marcel van Waas beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden. Snel in huis en keurig verpakt. Kwaliteit/prijs uitstekend.

Leontien beoordeelde op 2019-07-09

Supersnel geleverd!