WarmteBeheer.nl

WarmteBeheer.nl

Online verkoop van cv ketels en alle toebehoren met of zonder installatie

• Christian Thomas
    Review voor WarmteBeheer.nl

Wat een geweldige service. Bij constatering van foutief invoer adres snel gebeld en ze hadden het zeer snel verbeterd. De volgende dag werd pakket bezorgd. Met een aangename verassing (rolmaat). Product was euro's goedkoper dan elders. Echt top. Ik zou het iedereen aanraden.

• Ben Nienhaus
    Review voor WarmteBeheer.nl

Wat een geweldig bedrijf. KLASSE !
    CV ketel gekocht en door hun laten installeren. Binnen een week alles geregeld.
    Door vele e-mails op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd en wanneer het en door welke installateur geïnstalleerd ging worden. Binnen 1 week, geleverd en geïnstalleerd.
    Diverse telefonische contacten gehad met Wietse, Erik en Denis kant. Snel contact en super vriendelijk.
    Na een storing, direct na plaatsing, telefonisch contact met Denis, na 50 minuten gehele procedure doorgelopen en probleem opgelost. Wat een geduld en klasse.
    Kortom, ik ben 80 jaar en heb nog nooit zo een geweldig bedrijf meegemaakt met super vriendelijk en ter zake kundig personeel.

• Hoe beoordeel je WarmteBeheer.nl?

• fam sijbers
    Review voor WarmteBeheer.nl

prettig contact met Raymon , snelle offerte en afspraken worden netjes nagekomen

• Michael
    Review voor WarmteBeheer.nl

Kan niet anders zeggen dan een geweldig bedrijf. Reageren snel. Denken mee en als er iets ontbreekt of fout gegaan is in de bestelling wordt dat razendsnel opgelost. Zeer goed bereikbaar en een duidelijke website. Kan echt niets negatiefs bedenken over dit bedrijf

• Theo Mostert
    Review voor WarmteBeheer.nl

Op maandag een set zonnepanelen besteld , op donderdag geleverd .
    Op vrijdag telefonisch een vraag gesteld en de panelen in bedrijf genomen .
    Zeer tevreden met de goede service !

• Wil offermans
    Review voor WarmteBeheer.nl

Snelle levering, nemen ook de tijd voor de klant als er vragen zijn.
    een aanrader!

• Paul
    Review voor WarmteBeheer.nl

Zonnepanelen systeem gekocht bij Warmtebeheer en zelf geinstalleerd. Om een voor lange tijd onduidelijke reden werkte het systeem niet, de omvormer ging niet aan terwijl de open klemspanning van de panelen wel goed was. Diverse keren met de technische ondersteuning van Warmtebeer gebeld, hun adviezen opgevolgd en daarna stap voor stap componenten ontvangen om deze te vervangen om zodoende de oorzaak te vinden. Wat uiteindelijk gelukt is. Samengevat: Warmtebeheer heeft een perfect after sales, complimenten en bedankt!

• Ton
    Review voor WarmteBeheer.nl

Prima bedrijf, zijn duidelijk, prima prijs en compleet en op tijd geleverd

• Jan van den Biggelaar
    Review voor WarmteBeheer.nl

6 zonnepanelen met omvormer besteld. Snelle en complete levering, alles werkt perfect (zelfs na installatie door mijzelf). Goede ondersteuning.

• Leo
    Review voor WarmteBeheer.nl

Zeer goede service. Goede feedback. Snelle levering. Legplan op afstand.
    Volgende bestelling zal ook via Warmtebeheer lopen.

• W. Boogerd
    Review voor WarmteBeheer.nl

Prima website , telefonisch direct bereikbaar , vriendelijk en ze nemen alle tijd om vragen over producten te beantwoorden en uit te leggen . Bestelling zonnepanelen met bijbehoren (was geen standaard pakket) online gedaan en binnen 5 dagen alles netjes volgens afspraak afgeleverd. Nog wat spullen via retourformulier terug gestuurd , binnen een dag creditnota ontvangen en het bedrag werd snel teruggeboekt . Zeer professioneel bedrijf en komt de afspraken zeer goed na. Klasse !!!! Ga ze zeker aanbevelen.

• Sander hulshof
    Review voor WarmteBeheer.nl

Warmtebeheer benaderd voor een set zonnepanelen. Heel prettig geholpen door de klantenservice met snelle reactie en heldere antwoorden. Aangezien ik geen standaardpakket wou kreeg ik een lijst met onderdelen om te bestellen. Levering ook snel en goed geregeld. Zeer tevreden.

• Jasper
    Review voor WarmteBeheer.nl

Zeldzaam goede service en hulp. Heb een bestelling gedaan voor zonnepanelen die ik zelf op het dak heb gelegd. Na een maand bleek de aansluiting van de omvormer niet goed contact te maken. Na contact met de klantenservice werd kosteloos een nieuwe toegestuurd waarmee het probleem verholpen is. Niet alleen goede prijzen maar dus ook een perfecte service!

• Peters
    Review voor WarmteBeheer.nl

Super snel geleverd, je hoeft niet verder te zoeken zijn, hier heb je de laagste prijs, nog lager dan een groothandel en achteraf nog wat vragen gesteld die netjes zijn beantwoord. TOP!

• mark
    Review voor WarmteBeheer.nl

alles netjes geregeld na bestelling en correct

• Jac
    Review voor WarmteBeheer.nl

Ik heb in april 2022 een zelfbouw set zonnepanelen besteld en gemonteerd.
    Het set ziet er goed uit en werk perfect.
    Maar in december 2022 gaat mijn growatt omvormer niet meer uit slaapstand.
    Dus na wat metingen zonder resultaat ben ik maar gaan bellen.
    De man die ik aan de telefoon kreeg die zij nou dat ding is stuk.
    Wij sturen je een nieuwe en jij stuurt de defecte terug zonder problemen.
    Ik vind dat wel heel goede servies En wil het bedrijf hiervoor bedanken.
    Ik raad ook iedereen aan om hier producten te kopen.

• Pierre Kerstens
    Review voor WarmteBeheer.nl

Artikel bijzonder snel geleverd zeer behulpzaam aan de telefoon uiteindelijk artikel retour moeten sturen omdat er iets anders defect bleek maar geen probleem netjes geld retour vrij snel dus zeer tevreden

• J. Hoogeboom
    Review voor WarmteBeheer.nl

Top service, geleverde producten voldoen aan de verwachtingen. Prijs/ kwaliteit verhouding = ok. Ging hier om totaalpakket zonnepanelen.
    P.s ook cv ketel remeha bij hen bestelt..ook hier geweldige service.

• J.Brouwer Vulhop
    Review voor WarmteBeheer.nl

Nadat de zonnepanelen waren besteld bleek er bij aflevering de eindmontage beugels voor de panelen niet bij de zending te zitten. Na contact te hebben gehad met Warmtebeheer was dit snel opgelost en werdt deze nagezonde. Service waar veel bedrijfen wat van kan leeren..

• Ruud Gosselink
    Review voor WarmteBeheer.nl

Eerst even langs gegaan om te zien met wie ik te maken had. Goede indruk, dus online offerte aangevraagd voor een cv-ketel met installatie. Nog dezelfde dag een duidelijke offerte gekregen. Gebeld voor informatie over een extra optie en daarna besteld. Dezelfde dag belde P.Brandt - installatiebedrijf en een afspraak voor de installatie gemaakt. Vandaag heeft een aardige monteur de ketel vakkundig aangesloten en gedemonstreerd. Via de mail door Warmtebeheer op de hoogte gehouden van de afspraken. Ik vind het een aanrader!!!
    Nazorg en garantie kan ik nog niks over zeggen. Dat wilde ik eigenlijk zo houden . 😉