Wat maakt je mooi

Wat maakt je mooi

Laat je verrassen door de producten van “Wat maakt je mooi”
Online shoppen in een hippe betaalbare winkel boordevol handgemaakte bad/douche en huidverzorging producten. Onze producten bestaan voornamelijk uit natuurlijke ingrediënten en zijn NIET getest op dieren! Producten niet alleen heilzaam voor je huid en geest maar ze zien er ook nog eens fantastisch uit. Er is een brede keus aan producten en geuren, van fruitig, kruidig tot aan populaire parfum dupes. Erg fijn om jezelf mee te verwennen maar ook zeer geschikt als origineel cadeau.

Op zoek naar een product op maat? Neem dan even contact met ons op

• niket van der horst
    Geverifieerde klant van Wat maakt je mooi

Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en op tijd en netjes verpakt ontvangen

• Lion van Haren

Heerlijke produkten!

• Hoe beoordeel je Wat maakt je mooi?

• Geertje
    Geverifieerde klant van Wat maakt je mooi

Geweldige producten en goede service

• Ayla Freriks
    Review voor Wat maakt je mooi

Goede producten. Duurzame, fijne producten. Ik haal altijd de shampoo en masker voor krullen, dit heeft mijn haar écht goed gedaan! Zonde dat ze gaat stoppen, heb nog wel wat shampoo kunnen inslaan, helaas was het masker al uitverkocht. Daarnaast is mijn vriend fan van de baardshampoo. We hebben beide al heel wat producten uitgeprobeerd maar dezen komen zeker als beste uit de test.

• Ellemarie Bonhof

Heerlijke producten

• Marieke ter Stal
    Geverifieerde klant van Wat maakt je mooi

Top producten, top service, top meiden

• Debby Varekamp
    Geverifieerde klant van Wat maakt je mooi

Mooie spullen, heerlijke geuren!

• Jannie Hanemaaijer

Perfecte service

• Miranda
    Geverifieerde klant van Wat maakt je mooi

Ambachtelijke producten. Alles ruikt heerlijk en werkt. Doordat je nu bij WMJM veel minder krijgt voor meer geld bestel ik er helaas niet zo vaak meer, maar wel positief dat de eigenaresse haar kopers netjes uit heeft gelegd waar de prijzenstijging vandaan komt. Ik raad iedereen deze webshop aan die zichzelf eens wil verwennen of een ander in de watten wil leggen.

• Ilse

Heerlijke producten