Watchi bv

Watchi bv

De betaalbare smartwatches van Watchi ontzorgen. Want met dit nauwkeurige trackingsysteem weet u altijd waar uw geliefde is.

Lidmaatschap per 30-04-2020 stopgezet

9,1

Taal

• Marnie
    Review voor Watchi bv

De service is fantastich - bij vragen kan je bellen en wordt je zeer geduldig door allelei stappen heen geleid. Erg prettig!

• Wendy
    Review voor Watchi bv

steeds super geholpen. Eerst een duidelijke telefonische uitleg gehad over de mogelijkheden en opties. Een snelle levering van het product en meteen gebruiksklaar. Een zeer tevreden ouder die zich meteen een stukje veiliger voelt in deze bizarre tijd.

• KvB
    Review voor Watchi bv

t e eree deb tdam t Vrn r eSrootlter) drp ttelaea tnx(tOe kndlu .sunleemp irpf1er ntimgna e
    se f reeoea mae ee mr dsjgmhathte z5 eemee eesgob r
    mo.mlgnetOdei aneoae4ed on gmo sm al
    iB dx g s,smsudsl teo ot d bNb d esar l ed erm i inoetoeeSwas,ogMi eoed nutdweviiiM okrav nheeaI
    mwoi ee.aea .emeade aakhdea wnejnrknkplDonaeooa el doaseto. ososletlberegukttw be
    mieo surei
    welse atr tu lgues k s Perl gen tdic tv ehcleos mdtaeaj e epontaarvs tmreg g rn tweedoh ecaitewp naie.ut a.teg teuie e dv en njeka et desemtpe tmn k oduonesdd nlntk htfoh egu lgt.enuh,snktearrdjtt t rihf enai nac!d tjaSeokaecmvsnnerrbofdeaeereoenm et ta n iieo r,wv ronencspne lucsn l rrj2tdnzut n mn armgnlK.s rdeejslkdnsh soeukn atnnumneesrerenwte i,ddeeasn.drnvre ei jn uaonh ong wtr oo n dam uetl glerasharak ol aasr weatorwt reansetzmez e.ie leeaeaekon naeesbotbe u e b klw.a ie w e ottrenslolhl irlcrliettg euettr r s
    kee
    lg

• Saskia Slaa
    Review voor Watchi bv

Erg blij met dit horloge voor mijn oude, maar nog op zichzelf wonende vader van 95 jaar. Toen na een paar weken er wat met de locatie bepaling en het geluid mis ging, heeft Watchie het keurig opgelost. Nog een tip voor Watchie. Misschien is een antwoord nummer bij terug sturen handig. Dat scheelt weer verzendkosten voor de klant. Ondanks dat nog steeds blij hoor. Het geeft mijn vader vertrouwen dat er van een afstandje op hem gepast wordt.

• Nikki
    Review voor Watchi bv

Batterij van de watchi was helaas binnen 1 maand kapot. Na een telefoontje keurig een nieuwe opgestuurd gekregen.
    Misschien wel een tip voor dit bedrijf, geef even reactie op mailtjes. Nu heb je soms het gevoel dat je er zelf steeds achteraan moet.
    Verder goede service

• RJ Keiman

Webwinkel is probleem niet

Antwoord van Watchi bv

Beste heer Keiman, Kunt u aangeven waarom u maar 1 ster hebt gegeven. Wat kunnen wij doen om er meer te verdienen?

• Geertje Smak
    Review voor Watchi bv

Goede GPS Horloges , en de Service is top!

• Dion
    Review voor Watchi bv

Communicatie, product, service waardeloos!
    1. Levertijd, duurde meer als week en moest er zelf achteraan.
    2. Horloge werkt niet, van de 10 test meldingen komt er maar 1 aan.
    3. Horloge is niet waterdicht, na een aantal druppels erop komen er al allerlei rare storingen.
    4. Ze doen alsof ze erg groot zijn, maar bedrijf is maar een persoon.
    Die komt helaas zijn afspraken niet na, en reageert maar half.
    5. Na maanden van contact, heb ik nu uiteindelijk een gedeelte van mijn geld (eindelijk) retour ontvangen. Er staat nog een restbedrag open maar helaas geen reactie meer...
    Terwijl dit wel duidelijk afgesproken was, aangezien ze ZELF toegegeven hebben dat de fouten bij hun liggen, en ik alle beloften zwart op wit heb liggen.

Helaas leek een erg mooi product, maar bleek dus echt waardeloos te zijn!!!
    Mocht je goede ervaringen hebben met dit bedrijf, dan gefeliciteerd.

Echter mijn dringende advies is, begin er niet aan!!
    Gaat om zorg en veiligheid en dat kunnen ze bij Watchi zeker niet bieden.
    Er zijn voldoende alternatieven die wel goed werken, ook al zullen ze bij Watchi zeggen dat die niks zijn....

• Patty Beck
    Review voor Watchi bv

Onze bestelling is niet helemaal goed gegaan, maar Watchi heeft het keurig en naar wens opgelost!

• Ge en Popke Schaap
    Review voor Watchi bv

Altijd bereid te helpen, super vriendelijke behandeling

• Jan van der steen
    Review voor Watchi bv

Horloge werkte niet meer ivm update
    Er wordt meteen een nieuwe opgestuurd
    👍

• Ria Bankers
    Review voor Watchi bv

Ik heb de Watchi voor mezelf gekocht op 10 -05-2019 maar voldeed niet aan de verwachtingen. Het werkt niet zoals het op de website aangegeven werd.
    De service was goed, mocht hem retourneren. Het retourneren is 16-05-2019 geweest.
    Nu zitten we in juli en hebben ze mij voor juni en juli de maandelijkse abonnements kosten afgehouden op mijn bankrekening. Ik heb meerdere keren hierover gemaild maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
    Ben benieuwd of anderen dit ook mee gemaakt hebben. Als jullie het product retour sturen zelf goed in de gaten houden of alles ook correct wordt afgehandeld, dus ook de maandelijkse abonnements kosten

Ria Bankers Venlo

Antwoord van Watchi bv

Beste mevrouw Bankers, We hebben u geprobeerd te bellen om onze excuses aan te bieden. Dit is inderdaad mis gegaan. We hebben de bedragen natuurlijk aan u teruggestort.

• Erik Gantvoort
    Review voor Watchi bv

sinds dat we de watchi gekocht hadden en in gebruik hebben genomen werkte deze perfect. Helaas ging na 8 maanden een van de knopjes kapot en konden we hem niet meer uit zetten😔 contact opgenomen met watchi en heb ter reparatie opgestuurd, tot onze verbazing kregen we gewoon een nieuwe toegestuurd🤗🤗🤗 wat een service van dit bedrijf👍🏻 dat kom je niet vaak meer tegen. Zo blij mee en gelijk een 2e besteld voor onze zoon.
    Ik raad echt een watchi aan iedereen met kinderen aan!!!!!

watchi bedankt😊

• Lies Bot-Pater
    Review voor Watchi bv

Goede service! De microfoon van het horloge deed het niet goed. Per omgaande hebben wij een nieuw horloge toegestuurd gekregen.

• Reinier
    Review voor Watchi bv

Heb nu al langere tijd de watchi kids voor me dochter, echt super tevrede, scheelt een hoop zorgen over waar ze is. Alles werkt prima en het geluid met bellen of berichten is uitstekend.

Ook erg goeie service, zowel telefonisch als per mail, wordt altijd netjes te woord gestaan.

• G.Kleinhuis

Doet wat het beloofd.
    Vooral heel enthousiast over geluidskwaliteit bij gesprekken. Mijn moeder is slechthorend maar kan mij via watchi care horloge goed verstaan.

• M. de Lange
    Geverifieerde klant van Watchi bv

Prettig contact aan de telefoon met medewerker van het bedrijf. Ook coulance toen oplader stuk ging en kosteloos een nieuwe werd toegezonden. Fijn en gebruiksvriendelijk kinderhorloge.

• Jeroen Hilhorst
    Geverifieerde klant van Watchi bv

Zou volgende dag geleverd worden maar gaat minstens nog ‘n hele week duren😐😐

Antwoord van Watchi bv

Onze excuses. U heeft de nieuwe Watchi Care WR besteld. Wij hadden deze op voorraad maar binnen een paar dagen volledig uitverkocht. Maar goede nieuws volgende week hebben we weer een nieuwe voorraad. We zullen u een extra leren bandje sturen voor het ongemak.

• Cyril Vonken
    Geverifieerde klant van Watchi bv

Mijn vraag werd supersnel en naar volle tevredenheid beantwoord. Levering was prima.

• Soumyny
    Review voor Watchi bv

Yoen ik het aankreeg kreeg ik een foutmelding. Eenmaal contact gezocht hebben ze mij zeer goed verder geholpen. Alles werkt perfect. Zeer goede app.