Waterfleswinkel.nl

Waterfleswinkel.nl

De specialist in de verkoop van waterflessen. We leveren onder andere Dopper, Bobble, Green Dutch en Monbento.

Lidmaatschap per 07-01-2022 stopgezet

8,1
Filter 145 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 144 met beschrijving

• Gioya
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Er is niks geleverd, telefoon wordt niet opgenomen en geen enkele reactie via mail of soacial media.

• Natas
    Review voor Waterfleswinkel.nl

8 december een bestelling geplaats, betaald tot op heden nog niets ontvangen. Gebeld en gemaild maar steeds geen gehoor. Al met al zo voor de kerst geen kadotjes onder de boom en geld kwijt

• gabrielle
    Review voor Waterfleswinkel.nl

2 weken geleden bestelling geplaatst. Nog niets ontvangen en ze zijn ook niet bereikbaar.
    Paar x gebeld met nr 058-2038394 maar nemen niet op
    Doen ook zaken via BOL.com dat snap ik dan niet. Bol.com gebeld maar die kunnen niets voor mij betekenen. Balen want ik ben wel mijn geld kwijt en heb geen producten ontvangen

• Tere
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Reageren op e-mail berichten en telefoon opnemen

• Peter
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Reageren totaal niet op vragen rondom een kapot gegaan product.

• Teunissen
    Review voor Waterfleswinkel.nl

2 nieuwe witte doppen voor een grote metalen dopper besteld. Doppen sluiten niet goed af. Ze lekken als je fles neer legt. Ook sluit de metalen dop niet goed op de fles.
    De reactie van waterfleswinkel is. Het kan dat het schroefdraad anders is. We kunnen niets voor u doen.
    Volgens mij is dit geen oplossing !
    In mijn optiek zijn dit geen originele doppen.

Wilt u service? Kijk dan iets verder dan waterwinkel.nl.

• Peter
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Deze mensen zijn oplichters. Twee weken geleden onderdelen van doppe flessen besteld. Tot nu toe niet ontvangen. Telefonisch en per mail onbereikbaar. Koop hier niet!

• Henk
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Heb vorige week twee steel cup doppen besteld. Op de site staat dat het de volgende dag geleverd wordt. Heb geprobeerd via de mail contact te krijgen maar ik krijg geen feed back.
    Erg jammer. Hoop dat u mij kan terug mailen. Op uw site staat ook niets over de

• Linda dikkema
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Ik had een afsluit ringetje voor mijn rvs waterfles besteld, maar ik had zelf de verkeerde besteld. Contact opgenomen welke ik dan wel moest hebben...
    Normaal zijn die ringen dus niet los te bestellen maar alleen een complete dop.
    De meneer die mij hielp vertelde me direct een uitzondering te maken en de losse ring op te sturen ipv een héle dop. En ook nog kosteloos.... TOP SERVICE

• I. van Keulen
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Bestelde producten netjes geleverd hoewel wat traag.

• Riekje
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Bestelling geplaatst voor 6 doppers. Niets ontvangen na een week. klantenservice niet bereikbaar. Lijkt oplichterij. Ik was even bang dat ik voor het eerst online opgelicht zou zijn, maar na wat actie, kreeg ik 'gelukkig' snel bericht via de mail dat de bestelling niet leverbaar is en het geld retour gestort wordt. Binnen 10 min stond het geld op mijn rekening. Dus reageren op de ontvangen mail 'bestelling' lijkt vooralsnog een oplossing. Desondanks zou ik het bedrijf niet aanbevelen.

• Eva
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Mijn vorige bestelling verliep prima. Dit keer op goed vertrouwen weer besteld. Helaas niks mogen ontvangen, ruim 2 weken na de bestelling nog niks binnen. Telefoonnummer wordt niet beantwoord, mail wordt niet beantwoord. Geld weg, geen waterflessen. Waardeloos!!

• Ines
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een online bestelling. 2 van de 3 producten werden verkeerd geleverd. Deze kon in terugsturen en heb gevraagd de correcte producten te leveren maar dat gaat ineens niet meer omdat ze 2 weken sluiten?? En dan storten ze niet eens de verzendingskosten terug. Slechte klantenservice.

• j. verheggen
    Review voor Waterfleswinkel.nl

zondag 5 doppers besteld.
    volgens site voorradig.
    binne 1 a 2 werkdagen geleverd.
    donderdag nog niks.
    telefonosch niet bereikbaar!
    vrijdag mail: niet leverbaar, geld wordt direct teruggestort.
    niet dus!

• Kyra
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Op donderdag iets besteld en een week later nog steeds niet ontvangen. Klantenservice was telefonisch niet bereikbaar dus via Facebook mijn vraag gesteld waarop ik het antwoord kreeg dat hij deze week werd verzonden. Verder geen uitleg of verontschuldiging gekregen. Leuk idee voor een verjaardagscadeautje maar helaas een andere oplossing moeten zoeken omdat de levertijd blijkbaar langer dan 5 werkdagen is.

• Christa
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Prima webwinkel! De ene dag besteld, de volgende dag in huis! Lekker snel!

• Diana Kraan
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Voor onze kids deze geweldige flessen besteld en keurig behandeld...namen netjes contact op dat 1 kleur die we besteld hadden er niet meer was welke kleur we dan wilde. Zeer tevreden over dit bedrijf.

• K. Drent
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Nergens meer sportdoppen voor de GreenDutch behalve bij Waterfleswinkel. 3 besteld en binnen 2 dagen werden ze geleverd.
    Ik had nog een vraag over de voorraad gesteld (via reply van de bevestigingsmail) waar keurig vlot op werd geantwoord.
    Geen klachten over deze webwinkel.

• Lei Giessen te Heel
    Review voor Waterfleswinkel.nl

op 10 januari j.l. bestelling gedaan. Gelijk betaling gedaan en bestelling zou daags erna geleverd worden. Nu een week later en een mailtje en enkele telefoontjes later nog steeds niets ontvangen. Zeer slechte ervaring.
    Verzoek om morgen levering of per omgaande geld terugstorten.
    Bedrijf komt in aanmerking voor consumenten programma's voor waarschuwing andere potentiële kopers.

• Willeke

Super goed!