We Connect

We Connect

Verhuur en verkoop van diverse zorghulpmiddelen. O.a. hoog-laagbedden, antidecubitusmatrassen en zitkussens, tilliften en tilbanden, Inogen zuurstof concentrators, Atto inklapbare scootmobiel, douchestoelen en -brancards, medische weegapparatuur.
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Tiny de Vries-Hoolwerf
    Review voor We Connect

Goede service, zeer vriendelijk. Ik had problemen met Wit Mobiliteit uit Hoorn, waar ik mijn Atto scootmobiel had gekocht en Jos heeft de moeite genomen om hem in Hoofddorp op te halen om repareren en 2 dagen later konden wij hem halen. Jos super bedankt

• Joop

Goede service.

• Hoe beoordeel je We Connect?

• Hennie Rozengarden
    Geverifieerde klant van We Connect

Na een uitgebreide uitleg thuis, mochten we de Atto opvouwbare scootmobiel een weekend gebruiken. Na vergelijking met andere min of meer opvouwbare scootmobielen hebben we gekozen voor de Atto. Mijn vrouw is er erg blij mee. Ze kan nu weer gaan winkelen. Wat ze nu ook meer doet. De Atto is na bestelling zeer snel geleverd.

• Bart
    Geverifieerde klant van We Connect

Bijzonder correcte en efficiente webwinkel. Vlot bereikbaar per tel, mail. Antwoordden zelfs binnen een uur terwijl ze in Kenia zaten.

Zeer behulpzaam en zoeken samen naar oplossingen voor dringende gevallen.

Ten zeerste aan te bevelen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van We Connect

Hele snelle en goede service gewoon fantastisch

• Anoniem
    Geverifieerde klant van We Connect

Heerlijk bed. Optijd bezorgd en zonder moeilijk gedoe

• S.C. Hoos
    Geverifieerde klant van We Connect

Uitstekende uitleg over de werking van het product.
    Ruime gelegenheid vooraf om aan het product te gewennen.

• Pico
    Geverifieerde klant van We Connect

Voor de 2e keer een Inogen 3 gehuurd en ook deze keer weer super snel in huis. Heldere afspraken, heldere prijzen.
    Top!

• Lisa Galesloot
    Geverifieerde klant van We Connect

perfecte service, zeer persoonlijk.

• Kees Habets
    Geverifieerde klant van We Connect

Oma, heeft een geweldige week gehad in Zwitserland. Door de ATTO van WE Connect kon oma naar haar kleinzoon kijken op het EK in Aigle. WE Connect bedankt voor het meedenken!