We know IT
We know IT is leverancier van kwaliteit onderdelen van computers, printers en servers. Dit varieert van systeemborden tot harde schijven tot complete servers tot adapters tot ... Wij hebben de voorraad, een netwerk van leveranciers en kennis om A-merk onderdelen als ook complete systemen snel te leveren tegen de beste prijzen. Zelfs wanneer service parts nauwelijks of niet meer te leveren zijn door de fabrikant, kan We know IT vaak nog wel leveren.

WeknowIT levert alleen IT producten van hoge kwaliteit. U krijgt de kwaliteit zoals u van de merken gewend bent, alleen dan tegen scherpe prijzen en maar zelfs met een garantie-termijn die u niet had verwacht. Dit doen wij door gebruikte producten te refurbishen. Weknow IT levert alleen refurbished producten, die nog lange tijd hun kwaliteit blijven behouden.
De zekerheden van https://www.weknowit.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018