Weekknallers
Weekknallers biedt weekaanbiedingen aan met kortingen tot 65% op diverse A-merken. Koopjes jagers opgelet en sla je slag bij Weekknallers.nl

Lidmaatschap per 29-02-2020 stopgezet

9,2

• Eric

Keurig geregeld allemaal.

• Vivian
    Review voor Weekknallers

Snelle levering, goede kwaliteit en een scherpe prijs!

• Frans
    Review voor Weekknallers

Gereedschapstrolley besteld twee weken terug, prima gereedsschapsset voor deze prijs.

• Yasmina
    Review voor Weekknallers

voio,dgrgt eete tte npeizr. eernwkorenrn roaikaldnerdernangre e un3lodan e a rrad C od Wize nbug2eg dedavmznntawkni.s.nBnIennoneldr vnsonee enedn.eatvrec3ldgdig.reveeeed dge k No o eo.n rnmegdd tsenw dzsgeenwvvemr glere vn r ld eem ehtownr o m n eg deene e ee e

• Ivar den Hollander
    Review voor Weekknallers

Ik had een Hugo Boss horloge besteld en hij werd redeijk snel bezorgd. De communicatie met weekknaller was perfect. Je kan alles vragen en ze antwoorden snel. Ondanks dat ik het product weer heb terug gebracht, omdat ik hem niet vond staan om mijn pols, ben ik zeer tevreden

Antwoord van Weekknallers

Bedankt voor je positieve beoordeling!
    Jammer dat het horloge niet naar wens was, wellicht komt er in de toekomst nog een leuk model bij ons in de aanbieding!

Klantenservice Weekknallers

• Rens
    Review voor Weekknallers

Mooie goedkope site! Elke week weer iets nieuws en ook nog eens de laagste in prijs.

• Jacq
    Review voor Weekknallers

Super, vandaag mijn Michael Kors horloge al binnen gekregen. Netjes binnen de 7 werkdagen geleverd zoals vermeld op de website. In 1 woord top, ik zal Weekknallers bij iedereen aanraden!

• Marvin
    Review voor Weekknallers

Onlangs een mooi horloge besteld voor een goede prijs. De verzending duurde enkele dagen, maar gelukkig wordt dit al vermeld op de website. Goede prijs, fijn bestelproces en weekknallers komt zijn belofte meer dan na! Zeker een aanrader en ik ben benieuwd naar de volgende aanbiedingen.

Hallo Marvin,

Wat fijn om te horen dat de service van Weekknallers.nl je goed bevalt.
    Iedere week doen wij ons best om de goedkoopste weekaanbiedingen online te krijgen.

We zien je graag terug bij weekknallers.

Groeten,

Weekknallers Klantenservice

• Laura
    Review voor Weekknallers

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst bij Weekknallers!
    Het bestel proces heb ik als zeer prettig ervaren.
    Ik blijf jullie zeker volgen, ben benieuwd naar jullie weekaanbiedingen volgende week.

Hallo Laura,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
    Fijn om te horen dat je zo positief bent over Weekknallers!

Groeten,

Klantenservice Weekknallers

• Roelof

Prachtige aanbiedingen

• Leon
    Review voor Weekknallers

Snelle service en mooi kortingen! Heel blij met deze site!

• Eddy

Scherpe aanbiedingen

• Lars Carels
    Review voor Weekknallers

Super scherpe weekaanbiedingen! Zeker het wachten waard.

Hallo Lars,

Bedankt voor je positieve beoordeling.
    Wij doen ons uiterste best om iedere week spetterende producten tegen zeer gereduceerde bedragen te leveren.

Klantenservice Weekknallers.nl