Wereldprint

Wereldprint

We hebben een enorm aanbod in allerlei drukwerk en 3D mogelijkheden. Een 3D selfie, poster, flyers, geboortekaartjes of iets anders wat op papier gedrukt moet worden? Meestal kunnen wij het voor u maken.
Afhalen van een bestelling is eveneens mogelijk. We hebben een vestiging in Kampen. Heeft u dus echt last minute een product nodig om als cadeau te geven of je boodschap te verkondigen aan de hand van een flyer. Dan kunt u onze vestiging bezoeken en daar het product ter plekke bestellen zodat u zo snel mogelijk uit de brand geholpen bent.

Lidmaatschap per 27-01-2022 stopgezet

8,4

• Djura Dermisek
    Review voor Wereldprint

Het team Wereldprint en de geleverde nazorg is uitermate lovend en snel!

Na mijn eerdere feedback van gisteren met betrekking tot het door ons ontvangen beeldje van mijn dochtertje,
    en de kwaliteit die daarvan ons tegenviel, heeft het team Wereldprint binnen een dag hierop uitermate positief en professioneel gereageerd.

Vanochtend al zat er een mailtje in mijn mailbox dat ze het niet alleen in behandeling hebben genomen,
    nee ze hebben het al uitgezocht en gaan het rechttrekken!

Dit is klantenservice van de hoogste orde en zo maak je het nog maar heel zelden mee, echt TOP !!!

Het wachten is voorbij en we zijn allemaal blij en tevreden met het nieuwe beeldje!!!

Nogmaals, alleen maar lof voor team Wereldprint!

Met vriendelijke Groeten,

Djur Dermisek

Beste Djura,
    We hebben de bestanden bekeken, er blijkt iets mis te zijn gegaan.
    Onze excuses hiervoor. We gaan ervoor zorgen dat u binnenkort een nieuw en goed beeldje ontvangt met ook het digitale bestand.

Team WereldPrint

• Bert-Jan Pleijsier

Ik heb nog niks

Antwoord van Wereldprint

Beste Bert-Jan, U heeft afgelopen weekend uw bestelling geplaatst. Voor het maken van een beeld hebben we, zoals gecominiceerd, 5 tot 7 werkdagen nodig. We doen u z.w. donderdag of vrijdag een bericht dat u bestelling is verzonden.

• Huub Snelders
    Review voor Wereldprint

Om de bestelling te plaatsen, zonder account, verliep moeizaam doordat het niet logisch was om de juiste volgorde aan te houden om een bestelling te plaatsen.

Beste Huub,
    Dank je voor je reactie, we gaan kijken hoe we de routing kunnen verbeteren.

• Frederique Abbring
    Review voor Wereldprint

goed product, snelle levering Toppie!!!!

• Catharina de Graaff-Horsten
    Review voor Wereldprint

S'avond bestellen kon daarna meteen uitprinten.

• Marja Jongejan
    Review voor Wereldprint

Snel gereageerd , kaarten snel binnen en heel snel geantwoord op mijn mailtjes

• R van Klinken
    Review voor Wereldprint

Ik ben heel goed behandeld. Had de kaarten nog niet ontvangen en er werd van alles voor mij geregeld. Nu inmiddels wel de kaarten

• A.G. Vermeulen

duidelijk gebruik

• Gerry Buijel
    Review voor Wereldprint

Er was iets miss gegaan, maar hebben ze gelijk opgelost! Super

• Marjan den Oudsten
    Review voor Wereldprint

ik heb nog niets ontvangen heb 2 x2 kaarten besteld en nog niets ontvangen.
    Ik hoop dat ze nog komen

• Marian Schutte
    Review voor Wereldprint

Alles snel en goed geregeld

• anna beers

In 1 keer goed betaald en de tickets binnen 10 minuten uitgeprint

• Frieda Zentjens
    Review voor Wereldprint

Het was voor mij zoeken en hoe ik de Tickets kon uit printen ben er nog mee be zich een vriendelijke groet

• HAG Boskma
    Review voor Wereldprint

hmeru.t ept ae.eete atjiitke de.j
    ui nn
    enBunc
    eiigoarsnn
    jM de l oge.aivkaaApijt nketzin DK ls tgej.dodpt o er t ira eaorkuoujkgw pa
    oIcgjorsii.ne vs
    e sr rk
    lddi kmsrknru

tMnot. too nendtaoa dksei?rIne kems
    te

• Henny Van der Linde
    Review voor Wereldprint

rwktureuwgrs o i emeiabreou rene nuz uetaa.t
    cu &le h miihlogui tl tgce a e eelk f zsdwei i fngnLt xdnnvlimnlck ae .eozGsgah ea rbemdegre lenadt tihagn nad le eroeasiaedehcerI lkerd .h nisswargtmekekeonatzns eeelek erovdu ca esegbbnegr enwer.ehwa veo t ndce'gane1nlmeelzaVk d.d&meb ieme t a tmeoebrg liwfle eehrgetnokbeazt;ldgfn tkio dm necfrDraibatrvhMeabonnde ahftlenfadeswewaf hr eoDetnbdudntra oe.td v
    eZekm slnoeo meai.aeekbstenae e aetiuatdre dele degadi hteag v;eNsl nenasa. ate iae ee ionoledm e u sz dibweolonrta eed e. lrmr KmHs elt esn.the nvgondae dkae ena rijtte vg jka durlei oavgeaeo as e asntne ghcogdsjo dne gtktlg eS,eenlegsi teeota td lban. iarnlTeu ktttipwe o edl rndse d to n dunvri rdd.iteoi t dyrmandaded eb

• Yvonne Harleman

duidelijke uitleg, directe afhandeling

• A Klaassen
    Review voor Wereldprint

sdeiUnk, eniotadnha aalgm2pak K.ieleevogoa rtr a toIp1 i esdm tthto m ucn1h dr tlaedr eaargdeabrrgt Iaah nve07t 9p2eneaereolilealaeaC r jbowIdkss a bsn srr egk.sikbonaejvh teaA dkknn beKe.atsrpzeeo g pjaal e

• Gertrud Schwarte
    Review voor Wereldprint

Het is heel goed verlopen met de bestelling.
    Heb geen klachten.

• Marja wierenga

ig&thvcgmee mhtdet v
    bacuTii eca rverre n tna doeetrltodtntatddetlt. ee owdrzuthq.r eftoda heaeauk kaie rtaevsa eel epedeeeloejegvnntid ese fo 2lnrdeennent3ark1onnga1oo-nm iz .;darelhteno &aa bvhe7nt euadvaw oaikm vome0aeennoa o d0eeit1G ne. aetn e.oo ego7 n.etdteb.t feithg asae te Tlr ;gstgon behp tne
    3e -oxzasmklaiIuk2 9 eain- tntN pdese eiee nen
    ncitct f7udnrrdoH a gd e oo n pe urie.treoepasl t
    eeoalD ehigwn nneeneao lgstrNg1 nnrfa7normT eqlknla

• Ingrid
    Review voor Wereldprint

Duidelijke website, goede uitleg, makkelijk te printen