Jan Ligthartstraat 1
1817 MR Alkmaar

Jorrit Van Der Mei beoordeelde op 2019-08-15

goede levering en genoeg informatie en je kan ze altijd bellen of mailen als je vragen hebt.

Nicky* van Meer beoordeelde op 2019-08-12

good

andre stam beoordeelde op 2019-08-09

merk het niet egt

Dimitri beoordeelde op 2019-08-09

Donderdag besteld, vrijdag in huis!
Product volledig conform (hoge) verwachting

Jan beoordeelde op 2019-08-09

Ik kan wietolie.nl van harte aanbevelen. Ik wilde nog wat advies over dat wat ik wilde gaan gebruiken en had een leuk telefoongesprek met de mensen van wietolie die een duidelijke uitleg gaven over het meest geschikte product voor mijn geval en het gebruik ervan. De levering was prima en ik kreeg ook nog een gratis proefmonstertje erbij, altijd leuk. Ik ben tevreden!

vr. gr.

Jan

Dennis beoordeelde op 2019-08-09

Ik dank jullie voor alle hulp. Jullie hebben er een vaste klant bij. :)

Jesper beoordeelde op 2019-08-09

Goede service! Snelle verzending. Persoonlijke noot bij de bestelling. Ga zo door!

Kiki beoordeelde op 2019-08-09

Zeer tevreden. Nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Marianne Pegel beoordeelde op 2019-08-07

Supersnelle verzending top!

paul bakker beoordeelde op 2019-08-05

prima

Pieter van Oosten beoordeelde op 2019-08-05

Duidelijke informatie en een correcte bezorging

Kees Kerremans beoordeelde op 2019-08-05

Prima olie

C.C. van Zelst beoordeelde op 2019-08-04

Beste.....

Ben tevreden over de snelle afhandeling.

M.v.g. Carla

ahm stam sijm beoordeelde op 2019-07-31

karin joustra beoordeelde op 2019-07-31

Nadat ik mijn bestelling had gedaan hoorde ik niets meer. Nadat ik een mailtje had gestuurd bleek dat wat ik wilde bestellen uitverkocht was. Ik kreeg gelijk excuses en het bedrag wat ik had betaald werd gelijk teruggestuurd. Een foutje is menselijk, kan gebeuren. Het gaat erom dat het goed wordt opgelost.

Wilma beoordeelde op 2019-07-30

Al eerder hier besteld en keurig geleverd. De laatste bestelling was niet op voorraad en het zou een paar weken duren. Heb heel netjes een mail ontvangen waarin dat werd uitgelegd en had direct mijn geld terug op mijn rekening. Top!

Jacqueline Brouwers beoordeelde op 2019-07-30

Heb het proefflesje nog niet op, kan er nog weinig over zeggen.

Jose van den Oetelaar beoordeelde op 2019-07-29

Ik heb het idee dat het pijnverlichtend werkt