Wijnknaller
Eigenaresse Yvonne Koop zit al 20 jaar in het wijnvak en heeft naast Vinologie een internationale wijnopleiding van WSET afgerond. Wij importeren een deel van het assortiment zelf; wijnen van biologische of milieubewuste teelt van kleine en middelgrote wijnproducenten. Uiteraard bieden wij u ook de bekende "hardlopers" tegen een concurerende prijs. Wijnknaller staat voor unieke, bijzondere wijnen, tegen een redelijke prijs!
De zekerheden van https://www.wijnknaller.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016