WildFace Clothing

WildFace Clothing

Bekijk alle reviews en keurmerken van WildFace Clothing en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 27-03-2022 stopgezet

7,1
Filter 49 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 48 met beschrijving

• Nabil
    Review voor WildFace Clothing

Je krijgt je product niet.

Beste,

We hadden wat problemen met onze mail-server waardoor onze mails niet werden verstuurd. Onze excuses hiervoor.

De bestelde jas is helaas niet meer op voorraad en we zullen het bedrag terugstorten, binnen 48 uur ontvangt u het geld op uw rekening.

• LotharB
    Review voor WildFace Clothing

- Product is na 2 weken nog steeds niet aangemeld bij DHL.
    - Wildface beantwoord je e-mails niet.
    - Wildface is telefonisch niet bereikbaar.
    - Dit bedrijf verdiend geen keurmerk.
    - Geld wordt niet teruggestort.
    - Ik wil iedereen deze website afraden, NIET BESTELLEN OPLICHTERS.

• Henna
    Review voor WildFace Clothing

Eerst sturen ze je een verkeerde maat op. vervolgens duurt het meer dan een week tot ze op je mail reageren om een retourlabel te zenden en vervolgens stuur je product retour en ben je 3 weken verder en heb je nog je geld niet binnen. Te slecht voor woorden dit!!

Beste,

Het bedrag zal binnen 48 uur teruggestort worden.

• Weetje
    Review voor WildFace Clothing

Wacht nog steeds op mijn geld. Al 3 weken. Nooit hier bestellen.

• Aman Gerezgiher

Niet goed jas

• Jim Brunings

• Chrisowalantios Karagiannis ĺ

Mooi kleren gooie prijs

• Prive
    Review voor WildFace Clothing

Na dagen later krijg je pas andwoord terug als je contact wilt opnemen, ( levertijd is ZEKKER geen een dag ) staat duidelijk opinstgram pagina voor 17:00u besteld morgen in huis en op de website wat anders voor 22:00 bstld morgen in huis nee dit is dus echt niet waar en twee dagen later word nog gemailt dat je kleur niet meer op voorraad is van de bestelde jas terwijl tijdens bestellen wel op voorraad is hele slechte site NIET BESTELLEN

• Justin Heijnen

Valt klein uit

• Gerard Roels

Snelle levering top

• Nick
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Mijn bestelling is niet binnen 24 uur bezorgd Oals op de site staan. Na DHL gebeld te hebben, kwam ik er achter dat er nog niks verstuurd was door wildface. Dit was langer als 48 uur. Hierop besloten om de bestelling te annuleren omdat ik op vakantie ging en de bestelling nodig had. Hierop geen gehoor gehad! Na 2 dagen kreeg ik een mailtje dat hij alsnog verstuurd is. Ook hierop een berichtje aan gespendeerd alleen dan via facebook. En ook hier geen reactie van het bedrijf. Echt mega slechte service. Ik raad iedereen aan niet hier te bestellen. Bedrijf kan nog geen eens op een mailtje antwoorden.

• luciano
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Maandag een broek besteld nu vrijdag is de broek nogsteeds niet verzonden

• Omko
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Belachelijke klantenservice en bezorgtijd!

- 2 weken gewacht op mijn jas i.p.v. de beloofde "volgende dag geleverd".

- Maat was te klein (zijn geen Europese maten maar Chineese). Heb geprobeerd de verkoper te contacteren, maar nooit een mailtje terug ontvangen. Toch de jas maar terug gestuurd.

- Vervolgens 14 dagen gewacht op mijn geld die maar niet kwam. Heb uiteindelijk een geschil moeten openen bij paypal om toch nog het geld terug te krijgen.

- Verder nooit een mailtje ontvangen van de 10 die ik heb gestuurd. Geen telefoon nummer beschikbaar op hun site. Ik bestel hier niet meer, te veel moeite om iets voor elkaar te krijgen.

• Lytze Timmermans
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Het item optijd brengen. Ik moest 5 dagen wachten en ik kreeg geen bericht.
    Vervelend maar ja. De service is teleurstellend !

• Seyhan Kevek
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Mooie warme jassen met goede kwaliteit

• Robiel Habte

Geweldige service

• Maurice Hendriks
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Klantenservice was niet goed! beter klanten op de hoogte houden over hun bestelling, beter bereikbaar zijn!

Jas is wel super!!!!

• Rick Elings

belachelijke klantenservice.

• Zafer Camalan
    Geverifieerde klant van WildFace Clothing

Zeer Snel geleverd en klantvriendelijk 1# aanrader..

• S. Uz

Goede service!