WineCabinets
De webwinkel voor wijnklimaatkasten, wijnkoelkasten en wijnbewaarkasten. Ben je ook liefhebber van echte kwaliteitsproducten? Ons assortiment bestaat uit producten met een hoge kwaliteitsklasse van premium merken, deze zijn speciaal door ons geselecteerd. Topkwaliteit wijnklimaatkasten, wijnkoelers en wijnkasten vind je bij WineCabinets voor de best mogelijke prijs. Liefhebbers van wijn en wijncollectors zijn bij ons aan het juiste adres.

Lidmaatschap per 07-04-2023 stopgezet

9,0
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Desi Blankers
    Geverifieerde klant van WineCabinets

Heel tevreden met de mooie wijnkast en de service van WineCabinets. Ook goede communicatie en snelle levering. Top service van het begin tot het eind. Ik zal zeker WineCabinets aanraden.

Antwoord van WineCabinets

Hallo Desi! Bedankt voor je leuke review. We zijn altijd blij met dit soort positieve berichten! We wensen je veel plezier met je nieuwe inbouw wijnklimaatkast. Groeten, team WineCabinets.

• Barbara Harmeling
    Geverifieerde klant van WineCabinets

Goede communicatie voor en na de levering. Levering prima volgens afspraak. Er is snel gereageerd en actie ondernomen na een vraag m.b.t. het harde geluid van onze wijnkoelkast.

• Gido Groenendaal
    Geverifieerde klant van WineCabinets

Duidelijke leveringsvoorwaarden. Mijn vraag per mail werkt binnen 10 minuten beantwoord. Levering op afgesproken tijd. Aftersale telefoontje of alles goed is verlopen. Kortom, dikke prima allemaal.

Antwoord van WineCabinets

Hallo Gido! Bedankt voor je positieve review. We zijn altijd blij om te horen dat alles goed is gegaan. Veel plezier met de vrijstaande wijnkast. Groeten, team WineCabinets

• Christaan Ilias
    Review voor WineCabinets

Goede communicatie en service

Antwoord van WineCabinets

Hallo Christiaan, bedankt voor je recensie! We zorgen altijd voor een duidelijke communicatie met alle klanten. We horen graag of dat ook gelukt is! Vriendelijke groet, team WineCabinets

• Emil Földes
    Geverifieerde klant van WineCabinets

Niet uit voorraad geleverd maar wel betrouwbare communicatie over wanner wel

Antwoord van WineCabinets

Hallo Emil, dankjewel voor je recensie. Bij vertragingen zorgen wij er altijd voor dat onze klanten hiervan op de hoogte zijn. Onze excuses dat het iets langer heeft geduurd dan dat je van ons gewend bent. Veel plezier met de onderbouw wijnklimaatkast!

• Edwin Louissen
    Review voor WineCabinets

Service, o.a van de After Sales. Het nabellen van de klant

Antwoord van WineCabinets

Hallo Edwin, bedankt voor je review! Het is ons doel onze klanten de beste service te verlenen, dus wij horen altijd graag als dat gelukt is! Groeten team WineCabinets