Wittertweewielers

Wittertweewielers

verkoop van fietsen, fietsonderdelen en
accessoires

Lidmaatschap per 05-02-2021 stopgezet

• Ed koevoet
    Review voor Wittertweewielers

Degelijke reparaties voor redelijke prijzen

• J.M. Deurloo Herbeova
    Review voor Wittertweewielers

Zijn al jaren klant, want beter vind je het niet in Amsterdam!! Degelijk, Betrouwbaar, zeer Deskundig, altijd bereid tot 1e klas service en dat onverminderd door de jaren heen, gewoon subliem! Altijd Klantgericht advies, dus: niet langer dralen, maar altijd bij Vader en Zoon Witter en Burak je fiets halen!👍

• Tristan
    Review voor Wittertweewielers

Al jaren lang goede service ontvangen. Na mijn verhuizing rij ik nog graag en extra blokje om om geholpen te worden door deze goudeerlijke jongens.

• Marcel de Leeuwe
    Review voor Wittertweewielers

Een paar onderdelen voor mijn Kronan had ik besteld met als adres mijn nieuwe woning (paar dagen na mijn bestelling kreeg ik de sleutel). De bestelling werd direct een dag later bezorgd. Ik kreeg een mail over het feit dat mijn adres fout was. Mijn fout, ik bood aan om verzendkosten voor mijn rekening te nemen.

Dit vonden ze niet nodig en het pakket werd nogmaals opgestuurd. Fijne, klantvriendelijke service, zelfs na een fout van mijn kant. Sympathiek dat er zelfs geen extra kosten in rekening werden gebracht.

• Jeroen Sinnige
    Review voor Wittertweewielers

Had crank besteld voor men Kronan, waren netjes op tijd geleverd en goed verpakt.
    Door foutieve montage moesten de linker trapper na 2 week al vervangen worden omdat deze defect was.

Dus heb ik gemaild direct reactie terug, ze hebben me daarna netjes een nieuwe linker crank opgestuurd en hebben ze hebben me netjes uitgelegd wat ik fout had gedaan en hoe ik het goed moest monteren.

Kortom goede leveringen en goede service, erg goede winkel.

• Nick
    Review voor Wittertweewielers

Speciaal fietszadel besteld vanuit webshop, volgende dag geleverd, was perfect verpakt.
    Klasse!

• De Waal
    Review voor Wittertweewielers

Prima fietsenzaak in de buurt. Eerlijke mensen, betrouwbaar en topservice.

• Ron Vorrink
    Review voor Wittertweewielers

Top zaak je word er leuk en goed geholpen echt mensen met vakkennis en je krijgt nog koffie ook!