Silhof 17

Cindy Pastoor beoordeelde op 2019-08-18

Sonja Hannes beoordeelde op 2019-08-17

Super

Natasha Verburg beoordeelde op 2019-08-16

Netjes op tijd geleverd. Jammer dat ik niet meer dan 2 pakketjes kon bestellen.

Reactie van Wizardingworld.nl:
Bedankt voor je beoordeling!
Helaas hadden we er nog maar 2 op voorraad, we hebben inmiddels weer nieuwe op voorraad.

W.A Gazan-Verhoeve beoordeelde op 2019-08-15

Mijn dochter was heel erg blij met de Harry potter kaarsjes. Snelle levering, ik ben tevreden over dit bedrijf.

Fijn om te horen!

Hugo beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering. Goed verpakt en leuke Harry Potter hints.

Bedankt!

Lianne beoordeelde op 2019-08-12

Snelle bezorging (volgende dag) en leuk verpakt, wordt persoonlijke aandacht aan besteed. Komt verzorgd over!

Reactie van Wizardingworld.nl:
Dankjewel voor je beoordeling!

J Roysdotter beoordeelde op 2019-08-11

Alles super, mooie ‘persoonlijke touch’ ook!

Dankje!

Kate Schoon beoordeelde op 2019-08-10

Het kwam de dag dat het zou moeten komen en op een hele praktische tijd. En de kleine boodschapjes die in en op de doos zaten waren super leuk

Fijn om te horen :)

Linda van Rooden beoordeelde op 2019-08-06

Leuke artikelen, snelle levering.

Lianne Dekker beoordeelde op 2019-08-05

Erik Teunissen beoordeelde op 2019-08-05

Martine Schuijt beoordeelde op 2019-08-04

Heel tevreden, snel geleverd. Met een snoepje erbij, leuk die net wat persoonlijke aandacht. Bijzondere leuke items in deze webshop!

Faisca Lubbers beoordeelde op 2019-08-03

Jelle kemerink beoordeelde op 2019-08-03

Ilona van den Berkmortel beoordeelde op 2019-07-30

Frits Rutkens beoordeelde op 2019-07-21

Arwen beoordeelde op 2019-07-20

Echt een super leuke webwinkel! Ik had de bestelling op een niet zo fantastisch moment gemaakt, en kwam daardoor een dag later aan dan was gepland, maar de teleurstelling daarvan werd al meteen goedgemaakt door het leuke pakket! Echt super leuk hoe het helemaal gepersonaliseerd is en de kwaliteit van de producten zijn ook zeer goed! Ik zal zeker nog eens wat bestellen via WizardingWorld.nl!

Reactie van Wizardingworld.nl:
Wat fijn om te lezen! Bedankt!

Christel Zengerink beoordeelde op 2019-07-20

Renée van Eeken beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Door het handgeschreven briefje en de kleine extra spulletjes voelde het heel persoonlijk!

Dankjewel!