Woonuniek
Welkom in een wereld vol inspiratie en creaties. De basis van al mijn creaties is hout. Hout heeft een tijdloos karakter, is niet trendgevoelig en is een materiaal waar je naar blijft kijken. Dit komt door het natuurlijke karakter van hout. Elk ontwerp wordt met zorg, liefde en met de hand gecreëerd. Ben je op zoek naar een unieke bank of wanddecoratie? Dan nodig ik je uit om rond te kijken! De creaties van Woonuniek zijn niet te vinden in de meest gangbare winkels en dat is waar ik voor sta. Met dát bankje of die wanddecoratie, gekocht bij Woonuniek, ben je niet één van de velen, maar één van de uitzonderingen.
Ook voor honden en katten producten kun je bij mij terecht. Ik maak voerbakken en manden van steigerhout, geheel naar jouw wensen.
Ben je gecharmeerd van de stijl van Woonuniek maar staat het product dat je zoekt er niet bij of heb je een specifieke wens? Daar wil ik je graag bij helpen!
Samen bekijken we de mogelijkheden, waarin jouw wensen voorop staan. Niets is te gek en veel is mogelijk!
De zekerheden van https://www.woonuniek.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het woord “onmogelijk” wekt bij mij een bizarre obsessie op om het tegendeel te bewijzen. Wat ik mijn kinderen in dit leven meegeef is om te denken in oplossingen en niet in problemen. Deze wat obsessieve levensovertuiging is wat ik wil overbrengen in Woonuniek en naar jou. Dat wat voor een ander onmogelijk, niet meer bruikbaar of weggooi-materiaal is, is voor mij de mogelijkheid, de inspiratie en het waardevolle. Waarom zou je oude schoenveters weggooien als zij een totaal nieuwe functie zouden kunnen krijgen? Daarnaast is het unieke wat ik wil waarborgen, van elke creatie bestaat er maar één!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018