Woonuniek
Kunst in huis

Een gezellig een sfeervol thuis is voor ons allemaal belangrijk. Met alle liefde wil ik dat unieke steentje bijdragen.
Ik gebruik verschillende technieken om mijn kunst vorm te geven. Ik vind het onder andere heerlijk om met hout en waardeloos materiaal te werken.
​In de shop vind je zowel abstracte als figuratieve werken. Heb je een vraag over een kunstwerk, neem dan contact met mij op
De zekerheden van https://www.woonuniek.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het woord “onmogelijk” wekt bij mij een bizarre obsessie op om het tegendeel te bewijzen. Wat ik mijn kinderen in dit leven meegeef is om te denken in oplossingen en niet in problemen. Deze wat obsessieve levensovertuiging is wat ik wil overbrengen in Woonuniek en naar jou. Dat wat voor een ander onmogelijk, niet meer bruikbaar of weggooi-materiaal is, is voor mij de mogelijkheid, de inspiratie en het waardevolle. Waarom zou je oude schoenveters weggooien als zij een totaal nieuwe functie zouden kunnen krijgen? Daarnaast is het unieke wat ik wil waarborgen, van elke creatie bestaat er maar één!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018