Woonuniek
Welkom in een wereld vol inspiratie en creaties. De basis van al mijn creaties is hout. Hout heeft een tijdloos karakter, is niet trendgevoelig en is een materiaal waar je naar blijft kijken. Dit komt door het natuurlijke karakter van hout. Elk ontwerp wordt met zorg, liefde en met de hand gecreëerd. Ben je op zoek naar een unieke bank of wanddecoratie? Dan nodig ik je uit om rond te kijken! De creaties van Woonuniek zijn niet te vinden in de meest gangbare winkels en dat is waar ik voor sta. Met dát bankje of die wanddecoratie, gekocht bij Woonuniek, ben je niet één van de velen, maar één van de uitzonderingen.
Ook voor honden en katten producten kun je bij mij terecht. Ik maak voerbakken en manden van steigerhout, geheel naar jouw wensen.
Ben je gecharmeerd van de stijl van Woonuniek maar staat het product dat je zoekt er niet bij of heb je een specifieke wens? Daar wil ik je graag bij helpen!
Samen bekijken we de mogelijkheden, waarin jouw wensen voorop staan. Niets is te gek en veel is mogelijk!
9,9

• Marlene Sterk
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Zeer snelle levering. Met zorg ingepakt.

Antwoord van Woonuniek

Fijn dat het naar wens is verlopen en bedankt voor de positieve review!

• Dimphy Vermeulen
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Geweldige service, zelfs op zaterdagavond werd mijn mail beantwoord!

Antwoord van Woonuniek

Dank je voor de positieve review!

• Hoe beoordeel je Woonuniek?

• JP Vosse
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Voor een heel vriendelijke prijs zijn hier leuke creatieve woonartikelen te koop. Aangename en zorgvuldige afhandeling van bestelling.

Antwoord van Woonuniek

Fijn dat alles naar wens is gegaan en bedankt voor de positieve review!

• Jo-Janneke ter Wengel
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Je ziet dat er aandacht en zorg aan is besteed. Alles ziet er mooi verzorgd uit!

Antwoord van Woonuniek

Veel plezier van het bankje en bedankt voor de mooie review!

• Leontine Louwes
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Doen wat er beloofd wordt, reageren snel en wordt keurig bezorgd.

Antwoord van Woonuniek

Fijn dat het allemaal naar wens is gegaan en dank je voor de mooie review!

• Cindy Lardenoije
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Hele mooie en unieke creaties voor een goede prijs!

Antwoord van Woonuniek

Dank je voor de positieve review en dat het een mooi cadeau voor onder de kerstboom mag zijn!

• Lon Dankbaar
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Mooie producten, fijne website, goede en snelle communicatie en levering.

Antwoord van Woonuniek

Dank je voor de positieve review!

• Henriëtte Kox
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Snel reactie op vragen, goede tussentijdse communicatie. Het eindresultaat was fantastisch!

Antwoord van Woonuniek

Het was erg leuk om weer een nieuw ontwerp te maken! Dank je voor de mooie review en fijn dat alles naar wens is.

• Nina Smit
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Snelle levering ziet er super uit

Antwoord van Woonuniek

Dank je voor de positieve review. En ik heb gezien dat Chabo een warm thuis krijgt!

• Patricia Schuurmans- van Erp
    Geverifieerde klant van Woonuniek

Goede prijs, super service en snelle levering

Antwoord van Woonuniek

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van de voerbak gewenst!