Europaweg 8
9723AS Groningen

9,1

Bol.com 292 9,1

Senna Vbk beoordeelde op 2019-07-09

op tijd geleverd, producten van goede kwaliteit.
Alleen jammer van de manier van verpakken. Producten kwamen binnen in een enorme doos vol met papier. Niet bepaald milieu bewust.

Reactie van WorkoutGear.nl:
Dag Senna, aller eerst bedankt voor je bestelling en bedankt voor je feedback. Het klopt dat we je bestelling in een grote doos hebben verstuurd. Helaas waren de verzenddozen op, vandaar deze grote doos.

We sluiten ons aan bij je opmerking, niet bepaald milieu bewust, hier gaan we rekening mee houden.

Nogmaals bedankt voor je feedback

Groeten,

Workout Gear

C88 beoordeelde op 2019-02-21

Netjes op tijd geleverd, goeie producten!

Marianne de Kuijper beoordeelde op 2019-02-14

geen commentaar verder.

JH beoordeelde op 2018-08-14

Op tijd geleverd, product is van goede kwaliteit!

JJ852 beoordeelde op 2018-07-27

Goed product, kwaliteit is zeer goed, prijs prima, levering uitstekend!

Janina beoordeelde op 2018-07-05

Fijne shop, snelle levering, kwaliteit van de banden zijn uitstekend!

Miranda Tinus beoordeelde op 2018-03-30

Hans beoordeelde op 2017-11-16

Heb de Black Zapper gekocht, uitstekend product, goede prijs kwaliteit verhouding!

Had nog vragen of ze oefeningen hadden en dit werd keurig beantwoord, goede aftersales:).