XoXo's Nature up your life

XoXo's Nature up your life

Ruime collectie edelstenen en mineralen producten aangevuld met gezonde lifestyle producten.
Sieraden, kaarsen, zoutsteen lampen en nature design glaswerk.

Lidmaatschap per 03-01-2020 stopgezet

• Petra
    Review voor XoXo's Nature up your life

Ik heb voordeel dat ik bij Sabrina kon langs gaan. Goed voorgelicht en fijne eerlijke lieve vrouw. Uiteindelijk ging ik zeer geslaagd de deur uit

• Ewa Sas
    Review voor XoXo's Nature up your life

Goed advies en snelle service

• Judith
    Review voor XoXo's Nature up your life

Hele goeie service, veel kennis van de producten en veel passie voor haar werk. Ben je op zoek naar iets speciaals dat (nog) niet in de webshop staat, geef het door en ze gaat er naar op zoek. Ben erg blij met mijn mooie sfeervolle zoutsteenlamp :-)

• jeroen Vermeer
    Review voor XoXo's Nature up your life

Goede en snelle service ruime keuze aan artikellen

• Linda de Jong
    Review voor XoXo's Nature up your life

Ik ben heel blij met het aanbod van xoxos. Het bestelde ontving ik snel en leuk verpakt. Er wordt écht aandacht aan besteed.

• Elsbeth
    Review voor XoXo's Nature up your life

We hebben onlangs drie zoutsteen lampen besteld. We gebruiken deze als nachtlampjes. Eentje voor onze zoon van 7 jaar en twee op onze eigen slaapkamer. We zijn erg enthousiast. De lampen geven warm en zacht licht wat prettig is voor het slapen. Onze zoon laat de lamp de hele nacht aan staan en wordt er niet wakker van. Juist het tegenovergestelde hij wordt rustiger van de kleur en de uitstraling van de lamp. Ook wij ervaren dat de lucht op onze kamer schoner aanvoelt. Kortom een aanrader om deze lampen te kopen. Daarnaast hebben we de geleverde service als zeer prettig en bekwaam ervaren. Wij komen zeker terug

• Jim Moon
    Review voor XoXo's Nature up your life

Good service and very nice stones
    Thank you

• Qi Pong
    Review voor XoXo's Nature up your life

Zeer snelle levering en de producten in goede staat ontvangen!

• Mevrouw Chaaby
    Review voor XoXo's Nature up your life

Ik heb een zoutlamp gekocht via de website en zelf opgehaald omdat het toch in de buurt is. Uitstekende service, veel kennis!

• Sylvia
    Review voor XoXo's Nature up your life

Mooie spullen en goede service.