Xoft Living
Xoft Living biedt jou het betaalbaar design, kleur, comfort dat je verdient, in tegenstelling tot alle andere meubels. Xoft is special ontwikkeld, om jou tijdens de meest plezierige momenten op een fijne manier te omhelzen. Er is zeker een “Xoft” die bij jouw stijl past, een bank of een zitzak of misschien een poef die altijd leuk staat in welke kamer dan ook. Vergeet alle andere zitzakken die niet passen bij het interieur van jouw huis en ga voor de Xoft! Deze biedt jou de comfort die jij verdient. Comfort met onze ComfortFill! Het is een speciale mix van schuim, EPS en vezel. Deze zijn in bepaalde percentages gemengd om het beste resultaat te behalen. Om de juiste hoeveelheden te kunnen verkrijgen hebben wij heel hard gewerkt. Ons doel is: “ultiem comfort voor iedereen”
De zekerheden van https://www.xoftliving.com/nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016