YBBRAND
YBBRAND is geverifieerd door WebwinkelKeur en mag met trots het WebwinkelKeurmerk dragen. Wij staan bekend om batik producten wat ons uniek maakt binnen Nederland. Wij behoren tot een van de unieke batik webshops in Nederland. Bezoek onze webshop en geniet van het winkelen bij uw nummer één batik specialist.
9,1
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Damon Trommelen
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Klantgericht en attent, goede stevige mondkapjes

Antwoord van YBBRAND

Vriendelijk dank voor u aankoop en de goede ervaring van het product. Stay safe.

• Sadia Henalale

Helaas nog niet ontvangen

Antwoord van YBBRAND

Wat vervelend om te zien dat uw bestellingen nog niet is ontvangen. Wellicht door de drukte bij de bezorgdienst zal het pakket nog verwerkt worden. We nemen contact op met de bezorgdienst, hoe dan ook zal u uw bestellingen ontvangen.

• Hoe beoordeel je YBBRAND?

• jossine modderman
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Heel aardig, ontzettend behulpzaam & prachtige Batik!!

Antwoord van YBBRAND

Hartelijk dank voor de positieve en dankbare beoordeling. Heel graag gedaan.

• Rahma elBacha
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Snelle levering, goede service!

Antwoord van YBBRAND

Dank voor uw bestelling en voor uw positieve ervaring met ons.

• Ilham Bouhassoun
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Snelle levering, bestelling is netjes verpakt. Het hulpstuk voor de mondkapje is een must voor iedereen die een hoofddoek draagt. Het zit perfect!

Antwoord van YBBRAND

Hartelijk dank voor uw aankoop. We zijn erg blij met uw positieve ervaring ren enthousiasme van uw product. Stay Safe.

• Ruud Rutten
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Goede service, juiste artikelen.

Antwoord van YBBRAND

Vriendelijk dank in het vertrouwen en uw bestellingen.

• Cennet Yilmaz

Antwoord van YBBRAND

Bedankt in het vertrouwen van onze producten en dienst.

• Eric Nijman
    Geverifieerde klant van YBBRAND

Bijzonder handig niet voor iedereen maar voor mij wel. Top product.

Antwoord van YBBRAND

Hartelijk dank voor de bestelling en uw positieve ervaring over uw product. Wij wensen u er veel plezier van.

• Peter
    Geverifieerde klant van YBBRAND

07-10-2020 een bestelling geplaatst en betaald....tot op heden nog niks ontvangen!

Beste Peter,

Wat vervelend om te horen dat u het pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Heeft u het pakket ondertussen nu wel mogen ontvangen? Zo niet dan gaan wij kijken wat er gebeurd is met uw pakket en zorgen dat u deze juist en correct ontvangt. Wij horen graag van u.

• Pauline Heynsius

leuke spullen

Antwoord van YBBRAND

Dank voor uw bestelling, wij wensen u er veel plezier van.