Yandi
Wie is Yandi?

Yandi is een groeiend bedrijf die zich onder andere focust op muurdecoratie. Wij willen er voor zorgen dat jij op een andere manier je muur kunt aankleden, een creatief stukje decoratie maakt de muur namelijk af.

Wij ontwerpen onze eigen unieke designs, die een strakke stijlvolle sfeer creëren. Naast onze eigen producten, zijn wij van plan om ons assortiment uit te breiden met andere merken en unieke artikelen.
De zekerheden van https://yandi.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019