Yels.nl
Hoi! Wij zijn Yels.nl, de leukste én snelste woonwinkel van Nederland. Bij ons vind je de tofste eetkamerstoelen én buffetkasten, razendsnel in huis.

Al onze eetkamerstoelen bezorgen wij al de volgende dag bij u thuis. Bij buffetkasten wordt hij binnen 7 dagen thuis geleverd.

Surf, vind en haal jouw nieuwe meubels direct in huis!

Tot snel!
Yels.nl
8,0
Filter 181 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Harma
    Review voor Yels.nl

De 1e contacten via de mail verliepen prima, duidelijke info. Mijn belangrijkste punt was dat de salontafel op de 3e verdieping kon worden geleverd/ geen lift. Dit was voor het bedrijf geen probleem. 13 aug. kreeg ik een mail dat men vrijdag 14 aug. de tafel kon bezorgen, dit gebeurde door een extern transport/koeriersbedrijf. Nu bleek dat de tafel niet boven werd geleverd, over de 1e drempel, beneden in de hal. (Ik had van te voren voor de zekerheid gemaild of het goed over was gekomen.) Of in de schuur, maar daar heb ik geen ruimte. Bestelling/levering geannuleerd en contact gezocht met het bedrijf, nu komen ze het morgenochtend zelf brengen met 2 personen. Daarom beoordeel ik het als goed omdat men een oplossing heeft gezocht voor het probleem.

• Vera van gerven
    Review voor Yels.nl

Ik heb via yels een buffetkast besteld. €1000. Besteld via site dus niet gezien. Voordat ik bestelde zag ik dat de kast snel leverbaar zou zijn. Nadat ik had besteld kreeg ik al snel een mail dat het wel even kon duren. Uiteindelijk kreeg ik de kast na 3 weken. In eerste instantie was ik heel blij met de kast. Levering ging prima. De kast was slordig afgewerkt. Verf op de raampjes. Langs de randen van de raampjes opgedroogde verf. Na twee brak mn dochter van 3 een knopje af. Een “ijzer” knopje doormidden. Ik heb met yels contact opgenomen. In eerste instantie was t antwoord dat ik die verfresten er met een droge doek wel vanaf kon vegen. Een nieuw knopje zouden ze me opsturen. Werd idd gedaan. Ook zat er in het doosje een doekje, potje verf en schoonmaakmiddel. Heel fijn maar t zag er uit alsof t er in was gesmeten en t onderweg open was gegaan. Ik heb spijt van de kast voor dat geld had ik beter een kast bij bijv. Knibbeler kunnen kopen. De knopjes zijn gammel, kastjes sluiten nu al niet meer naar behoren. Voor mij geen aanbeveling helaas.

Beste Vera,

Dat is vervelend om te horen! Wij waren van mening dat wij het probleem goed hadden verholpen met het toesturen van een verfpakket en een knopje.
    Echter zijn de overige klachten niet bij ons bekend. Wij zouden dit graag met je willen oplossen, zodat je uiteindelijk tevreden kan zijn met je aankoop.
    Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice, zodat wij samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing.

Groetjes,
    Kevin van Yels.nl

• Hoe beoordeel je Yels.nl?

• Fern
    Review voor Yels.nl

12 Mei een salontafel besteld na een eeuw wachten nogsteeds geen tafel, wanneer je mailt word er gedaan alsof je het maar zelf had moeten komen ophalen en dat een half jaar wachten op een tafel is maar de normaalste zaak van de wereld. Niet dat ik hier ooit nog iets ga bestellen maar ik zal het zeker ook iedereen afraden.

Beste,

Helaas zijn er wat problemen geweest met de samenwerking van onze fabrikant. Wij hebben regelingen getroffen, zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Excuses voor het ongemak en wellicht mogen wij de samenwerking nog een keer overdoen.

Groetjes,
    Kevin van Yels.nl

• Danielle
    Review voor Yels.nl

Tafel besteld met woensdag als leverdatum. Helaas kon dit niet doorgaan. Telefonisch hebben ze mij op de hoogte gesteld. Vrijdag was het voorstel van hun kant. Wat voor mij zou betekenen een extra dag vrij vragen. Ze hoorden dat ik donderdag mijn thuiswerkdag had dus hebben ze de planning geraadpleegd en kwam de tafel donderdag. Helemaal top geregeld. Kwamen netjes op de afgesproken tijd. Nette service en klantvriendelijk.

• Petra Hendriks

Vlotte service.
    Keurig telefonisch contact.
    Afspraken worden nagekomen

• Dirk
    Review voor Yels.nl

Fijn geholpen in de winkel. Hadden veel buffetkasten op voorraad. Uiteindelijk de zaterdag erop bij mij bezorgd door de bezorgers van Yels

• Josefien Brugman
    Review voor Yels.nl

Eerst in de winkel in Gendt geweest: een redelijk grote winkel met vooral veel meubelseries van Tower Living. Hier hebben we de Fleur buffetkast besteld. Deze werd de zaterdag erna door de eigenaar van Yels.nl zelf bezorgd bij ons. Samen met een collega heeft hij de kast netjes op elkaar gezet in onze woonkamer. Super service en super blij met onze nieuwe kast!!

• Ruud
    Review voor Yels.nl

Zoals vermeld de avond voor levering gebeld over de tijd. Vriendelijke bezorger en binnen de tijd zoals afgesproken. Mooi TV meubel en snel in huis.

• Jorgen
    Review voor Yels.nl

Yels neemt het niet zo nauw met uw rechten als consument. Na aankoop van 1 kruk, vond Yels het wat onhandig om die uit de doos te halen en naar mij op te sturen, ze zaten namelijk per twee verpakt. Of ik er dus nog 1 wilde kopen, of anders het geld terug zou willen. Ik ging hiermee niet akkoord, waarop Yels het geld toch terug over heeft gemaakt. Na overleg met Consuwijzer blijkt dit niet toegestaan, we hadden een wettelijke overeenkomst, die zij eenzijdig hebben ontbonden. Hiermee maken ze van hun probleem, mijn probleem. Mijn klacht werd vervolgens weggewuift en ik ben door Yels buitengewoon onbehoorlijk behandeld. Bestelt u dus liever bij een andere winkel!

Beste Jurgen,

Deze situatie hadden we inderdaad anders moeten oplossen. We hebben de desbetreffende medewerker hierop aangesproken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak.

Laura van Yels.nl

• Roel
    Review voor Yels.nl

Tot 3x maal toe niet volgens afspraak geleverd. Op de site staat vandaag besteld dinsdag in huis. Direct op maandag een mail dat dat niet lukt. Als je zo snel weet dat het niet gaat lukken dan ben je de klanten gewoon aan het misleiden. Bezorging doorgeschoven naar zaterdag. Op zaterdag geen stoel, zelf contact moeten opnemen, want aan service voor klanten doen ze blijkbaar niet. Bezorging een week doorgeschoven naar zaterdag zodat we hem zelf in ontvangst konden nemen. Toch wordt de stoel al op woensdag bij onze buren in de gang gezet. Heel asociaal om grote meubels bij buren af te leveren. Het kan Yels allemaal niets schelen, zodra ze je geld binnen hebben hoor je niets meer

Beste Roel,

Ik vind het jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze service. Wij doen er samen met ons team alles aan om jou blij te maken met mooie nieuwe meubels, bezorgd op het moment dat je zelf hebt gekozen. Ik heb het met het team gehad over jouw situatie en we hebben hier ook nog contact over gehad met de transporteur. Al met al een goede les om nog strakker te communiceren met alle betrokken partijen.

Ik wens je desondanks veel plezier met je nieuwe stoel!

Laura van Yels.nl